Kaleidoscope 16 green neon stamping polish


Gdy tylko go zobaczyłam, nie mogłam się mu oprzeć. Neon do stempli? Oj tak <3



Kaleidoscope 16 green neon co prawda nie jest lakierem idealnym, ale i tak bardzo się polubiliśmy. Krycie ma całkiem całkiem niestety nie na każdym kolorze wygląda dobrze. Często zmienia odcień pod wpływem bazy na której stemplujemy. Jest wygodny w obsłudze i dość luźny jak na lakier przeznaczony do tej metody, baa chyba kiedyś spróbuję go nałożyć na paznokcie. Przechodząc jednak do rzeczy ja postanowiłam użyć go na pastelowym jasnym żółtku, byłam bardzo zadowolona z wyboru, zresztą sami zobaczcie ;)

Wzór pochodzi z płytki MoYou London Flowe Power 12







Lakier kosztuje 2.99$ co daje ok. 12zł za 15 ml, warto? Oczywiście! Ja swój zakupiłam tutaj - KLIK

A Jak Wam podoba się takie połączenie? :)



Pozdrawiam,

17 comments:

  1. widziałam go na allegro ale znacznie droższego i z racji tego go nie kupiłam, a śliczny jest tak jak i zdobienie!!!

    ReplyDelete
  2. jaki niesamowity efekt! boski kolor. też się skusiłam na tę płytkę, tylko na 11 - wersję z mniejszymi wzorami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, ja niezdecydowana, raz dłuższe raz krótsze paznokcie ^^

      Delete
  3. Mój kolor, uwielbiam taki! Kiedy ja będę miała swoje elcorazony... ahhh

    ReplyDelete
  4. Pięknie się prezentuje ;) uwielbiam neonki ;) w sklepie edbeauty widziałam również neonowe lakiery do stempli , więc będę chciała wypróbować

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawuję gdy się zdecydujesz! :)

      Delete
  5. Świetnie wygląda! Ja co prawda bym się na niego nie zdecydowała, bo jakoś nie umiem się przekonać do takich neonków, ale u Ciebie całość prezentuje się super :)

    ReplyDelete
  6. neon to coś dla mnie :D super!

    ReplyDelete
  7. świetnie razem wyglądają te kolory! i wzór piękny!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ładnie to wygląda. Flower Power chodzi mi po głowie. Miałam jeden neon do stemplowania (Kaleidoscope), bardzo dobrze się sprawował - kolor między czerwienią a pomarańczem.

    ReplyDelete
  9. Żebyś Ty Marta wiedziała jak ja żałuję że go nie wzięłam :p nadrobię przy kolejnych zakupach! Cudne mani <3

    ReplyDelete
  10. Wow, wygląda ekstra! Na pewno bardzo fajnie Ci się go nosiło :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.