Double stamping on gradient

Już jestem! Kilku dniowa przerwa od blogowania była mi zdecydowanie potrzebna :)
Dziś zapraszam na spontaniczne zdobienie.



Ostatnio cierpię na brak weny a wszystkie pomysły wychodzą beznadziejnie. Czasem jednak z takich twórczych problemów rodzą się ciekawe zdobienia.
Tak było tym razem. Zabawę rozpoczęłam od gradientu w kolorze złota i szarości.
 Ponosiłam jeden dzień po czym postanowiłam ostemplować cieniowanie
 jasnym niebieskim lakierem od BornPrettyStore nr 9  ( KLIK ). 
Wybrałam wzór z płytki QGirl-041 również od BornPrettyStore ( KLIK ).
Finalny efekt niezbyt mi się spodobał, jednak czasu na nowy manicure nie miałam. Wybrałam więc wzór obok z tej samej płytki i odbiłam go czarnym lakierem.

Graphic from http://www.bornprettystore.com/





Co przedstawia zdobienie? Sama nie wiem, pozostawię to Waszej ocenie ;)






Pozdrawiam,

19 comments:

  1. całość naprawdę super się prezentuje!

    ReplyDelete
  2. Też ostatnio to samo mnie dopadło i zazwyczaj robię jakieś proste, nieskomplikowane mani ;( Twoje paznokcie bardzo fajnie wyglądają w takim podwójnym stemplowaniu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja na brak weny cierpię... :(

      Delete
    2. widocznie taka przed wakacyjna przypadłość ^^

      Delete
  3. Bardzo fajnie wyszło. Muszę w końcu wypróbować podwójnego stemplowania :)

    ReplyDelete
  4. Mnie to się kojarzy z jakimś egzotycznym gadem :D świetnie to wyszło!

    ReplyDelete
  5. Ciekawe zdobienie. Moje pierwsze skojarzenie to czarne rajstopy z dużymi okami :)

    ReplyDelete
  6. Chciałabym aby mój brak weny przekladal się na tak wspaniałe zdobienia :) super!

    ReplyDelete
  7. Chciałabym aby mój brak weny przekladal się na tak wspaniałe zdobienia :) super!

    ReplyDelete
  8. Ty i Twój brak weny... ech. Zdobienie jest świetne! Ma głębię :-D

    ReplyDelete
  9. Na końcu wyszło jakby... Tajemniczo ;)
    Też mam ostatnio takie braki weny, jak nie wymyślę sobie zdobienia wcześniej, potem spontanicznie mało co wychodzi fajnie.

    ReplyDelete
  10. Podoba mi się Twój brak weny :P)

    ReplyDelete
  11. Very nice manicure! I still haven't tried double stamping, I wonder why..? But this manicure inspires me to try double stamping! :-)

    ReplyDelete
  12. ale niesamowity efekt Ci wyszedł trochę jak w trójwymiarze ;p to twoje naturalne paznokcie? jak tak to zazdroszczę ja taką długość uzyskuję tylko dzięki hardi z Semilaca bo przedłużam nim płytkę o kilka mm

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.