Nail Art - Kolorowe kleksy

Zdobienie inspirowane Robin Moses (ponownie :)), nie pierwsze i nie ostatnie.
Chciałam dodać filmik, ale niestety brzuszek powoli sprawia, że nie jestem w stanie siedzieć tyle przed
laptopem ile bym potrzebowała, a więc tutorial niestety leży bez obróbki.
Myślę jednak, że wzorek nie jest zbyt skomplikowany i obejdzie się bez pomocy filmiku :)

Do zrobienia zdobienia potrzebujemy:
-czarny lakier do paznokci
-pędzelek do zdobień
-kilka kolorów farbek akrylowych (w moim przypadku 4)

Kładziemy czarny podkład, czekamy do wyschnięcia następnie robimy "ciapki".
Nie muszą być one dokładne jednak zauważyłam, że lepiej wyglądają rozlewając się w pionie.


Pracuję już nad obróbką tutorialu do następnego zdobienia, także obiecuję poprawę! :)

Pozdrawiam,
RedRouge :)

2 comments:

  1. Cześć:) ale świetny efekt, bardzo lubię takie zdobienia! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. jestem pod wrażeniem Twoich zdobień. Obserwuję :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.