I love sea

Odkąd pamiętam marzyłam o wyprowadzce nad morze, moje życie ułożyło się tak, że faktycznie udało się je spełnić a miłość do wielkiej wody nie wygasła :)



Jako tło widzicie gradient wykonany przy pomocy lakierów Sally Hansen Satin Glam, turkusu 06 Teal Tulle oraz złota 01 Go Gold. Nie powiem, pomimo dobrego krycia tych lakierów musiałam nanieść chyba 5 warstw gąbeczką, turkus nie chciał współpracować ^^
Do ozdoby wybrałam naklejki wodne z literami, falami oraz kotwicą.







Pomysł był dość spontaniczny, i uważam, że bardzo udany, satyny w połysku pięknie się błyszczały, przywodziły na myśl morze w słoneczny dzień <3
Podzielacie moją opinię? Czy może taki manicure nie jest w Waszym stylu? :>




Pozdrawiam,

18 comments:

  1. ślicznie wyszło! uwielbiam ten złoty SH :D

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiście udane to zdobienie.

    ReplyDelete
  3. Świetnie! U mnie było podobnie - marzyłam, żeby mieszkać blisko morza i udało się ;-)

    ReplyDelete
  4. Super masz te pazurki ;) nad morzem byłam tylko raz i marzę , aby udało mi się jeszcze kiedyś pojechać ;) szkoda, że mam tak daleko ;( całą Polskę musiałabym przejechać ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też zawsze miałam całą Polskę do przejechania ^^

      Delete
    2. Ja też zawsze miałam całą Polskę do przejechania ^^

      Delete
  5. Pazury piękne, za morzem tęsknie niesamowicie ale mam cholernie daleko z jednego końca Polski na drugi ... zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  6. Już pisałam na insta - te fale wyglądają totalnie trójwymiarowo - jakby były namalowane tym żelem UV do zdobień 3d <333 mega efekt! Nad Polskim morzem byłam tylko raz ale pewnie jeszcze kiedyś zechcę tam wrócić - może wtedy nadarzy się okazja by się spotkać :D

    ReplyDelete
  7. Piękne!!!
    Oj mi się też marzy mieszkać nad morzem, albo mieć tam choć skrawek działki i móc robić sobie choćby weekendowe (jakże opłacalne oczywiście) wypady

    Zasypałam Cie mailami ;)

    ReplyDelete
  8. Super! Nie wpadłabym na to... Piasek i woda... Świetny gradient, całe zdobienie śliczne <3

    Jak ja tęsknię za morzem...

    ReplyDelete
  9. och wakacje czuję :) szkoda tylko, że ja na razie ich jeszcze nie mam :( ogólnie mani piękne :)

    ReplyDelete
  10. mnie bardziej od krycia denerwowala trwałośc zwykłych lakierów a raczej jej brak,więc przerzuciłam się hybrydy i to była doba decyzja, dzięki semilacom mój mani wytrzymuje nawet 3 tyg. próbowalaś kiedyś hybryd? :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.