Sally Hansen Electric Emerald


Zapraszam na recenzję magnetycznej zieleni od Sally Hansen ;)



Lakiery magnetyczne choć pojawiły się dość dawno ostatnio przeżywają drugą młodość ^^
Ja wykopałam ze swoich zbiorów ciemną zieleń Electric Emerald od Sally Hansen z magnesem w kształcie fali. Muszę przyznać, że bardzo spodobał mi się efekt który uzyskałam, znacznie lepiej prezentował się na żywo niż na zdjęciach - większa głębia koloru.
Ozdobiłam go wzorem czarnej siatki z płytki hehe018






Wiem, że fanów lakierów magnetycznych jest chyba znaczniej mniej niż przeciwników, jak to jest z Wami? :) Mi marzy się zwykły prosty magnesik, który z tego co widzę, jest nie łatwy do znalezienia :(



Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Lubię lakiery magnetyczne. Mam trzy od Sally Hansen (ten właśnie, o którym piszesz, poza tym srebrny i fioletowy), a teraz zamówiłam jakiś przeceniony z Essie - w sumie kolor mi się średnio podoba, ale miał inny magnes, może i na te podziała :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam firmę Sally Hansen i chętnie bym przetestowała taki efekt :)

    ReplyDelete
  3. Magnes z lodówki też działa :) miałam kiedyś jeden lakier magnetyczny, no name z zagranicy, ale gdzieś się zapodział przy moich przeprowadzkach. Sam efekt bardzo mi się podoba, przypomina mi modne kiedyś kamyczki "kocie oko", pewnie sprawię sobie taki lakier znowu, może z GR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak z GR też mnie kuszą! :) magnesy na lodówkę sprawdzałam, to nie to czego szukam ^^

      Delete
    2. Ups napisałam z konta e-mail lubego ^^

      Delete
  4. Jakoś mi umknęły magnetyczne lakiery z SH ; mam gdzieś jednego takiego gagatka dawno kupionego ale z chińskiego sklepu i nawet go jeszcze nie nosiłam

    ReplyDelete
  5. Mam chyba tylko 1szt magnetycznego z Golden Rose (kupiony chyba z 5 lat temu) :) Muszę sprawdzić czy jeszcze działa i może coś z nim pokombinuję. Twoje mani wyszło b. ciekawie ;)

    ReplyDelete
  6. świetny! ostatnio magnetyczne lakiery wołają mnie żebym tylko jakiś przygarnęła! mam jeden z chińskiego marketu z magnesem, który robi paski więc efekt jest średni. jestem zakochana w lakierach neonail z serii cat eyes, ale niestety nie noszę hybryd, ale efekt jaki daje jest genialny!

    ReplyDelete
  7. Super to wygląda. Jak kupowałam płytki to się nad tą zastanawiałam i w końcu nie wzięłam. A powinnam :)

    ReplyDelete
  8. Wow! muszę się w taki zaopatrzyć :)

    ReplyDelete
  9. Magnetyczne lakiery ostatnio mnie zachwycają :) tworzą niezwykły efekt na pazurkach :) A Twoje zdobienie powala na łopatki :) cudowneee

    ReplyDelete
  10. Super to wygląda! Nie mam żadnego lakieru magnetycznego. W necie wpadają mi w oko zwłaszcza Masura, ale i Sally daje taki fajny efekt, światłocień.

    ReplyDelete
  11. mam staruszka z Lovely ale efekt jest marny i w sumie to użyłam go tylko raz :( twoje zdobienie niesamowicie przypadło mi do gustu <3

    ReplyDelete
  12. a ja nabyłam niedawno magnes w pisaku, a dziś dotarł do mnie pierwszy lakier z Masura. póki co robiłam próby tylko na wzorniku ale już jest super :D u Ciebie świetny efekt dało to stemplowanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie nie mogę się doczekać, kiedy go pokażesz! :)

      Delete
  13. W połączeniu ze stemplem wygląda to trochę jak łuska jakiegoś zwierzaka :)

    ReplyDelete
  14. http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=magnesy+do+lakierów+&bmatch=base-relevance-uni-1-1-0613

    Na allegro jest pełno magnesów ;-)
    W Drogerii Natura kiedyś były z firmy Essence na wyprzedaży po kilka złotych.
    Zdobienie wygląda świetnie, magnetyczne lakiery wracają do łask przez efekt "cat eye" w lakierach hybrydowych.

    ReplyDelete
  15. Podoba mi się ten kolor, a wzór wygląda bardzo efektownie. ;)

    ReplyDelete
  16. Beautiful manicure! Great idea, stamping over magnetic nail polish, I'll have to try it! :-)

    ReplyDelete
  17. Kiedyś nie lubiłam zieleni na paznokciach, ale osttanio oszalałam na jej punkcie po zamówieniu nowego oliwkowego koloru semilaca. Moja nowa miłośc <3

    ReplyDelete
  18. miałam kiedyś dwa lakiery magnetyczne ale zupełnie nie wiem gdzie są :D chyba je wyrzuciłam :d głupia ja :D Twoje mani jest przepiękne <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.