Komiksowe koraliki


Czy znacie to uczucie po skończeniu malunku na paznokciu, gdy efekt końcowy nie jest tym czego oczekiwaliście, a jednak z każdą mijającą godziną zdobienie coraz bardziej przypada Wam do gustu?
Tak właśnie miałam z tym mani...






Zacznijmy jednak od lakieru który posłużył jako baza do tego zdobienia

Art de Lautrec nr. 470

Krycie - 2 cieniutkie warstwy
Konsystencja - średnia
Pędzelek - długi, standardowy
Czas schnięcia - ok. 15 min
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - ja kupiłam w małym sklepiku kosmetycznym
Pojemność -  12ml
Cena - ok. 11,90zł

Informacje dodatkowe - Bardzo przyjemny lakier w aplikacji, pierwszy tej firmy jaki wpadł w łapki, jak najbardziej wart swojej ceny, ten odcień pomarańczy mnie urzekł - musiał być mój



Zdobienie wykonane prawie w całości czarną farbką akrylową za pomocą długiego pędzelka oraz sondy.
Po środku kropek dodałam żółty akcent który nadały zdobieniu nieco komiksowy efekt (przynajmniej mi ten mani tak się kojarzy^^) - na 3 dzień z ciężkim sercem zmyłam paznokcie, zabawne uczucie bo zaraz po wykonaniu tego mani wręcz chciałam się go natychmiast pozbyć^^

Jest ono inspiracją zaczerpniętą ponownie od Raggio di Luna 
(przepraszam, że nie kieruję  Was bezpośrednio do tego posta, ale czas mi nie pozwala na dokładne przeszukanie Jej bardzo obszernego bloga)





I jak Wam podoba się to zdobienie? Czujecie to co ja zaraz po jego stworzeniu czy raczej po upływie paru dni? :>

Nagrody na Tęczowy Projekt już czekają do obfocenia - ale je zobaczycie dopiero w dniu rozpoczęcia projektu!

W najbliższych poście dowiecie się co mieścił kolejny lakierowy box :)

PS. Niestety notki na blogu będą ukazywać się nieco rzadziej co 3-4 dni. Mały Filipek rośnie i wymaga ode mnie sporo uwagi, podobnie jest z mieszkaniem. Narzuciłam sobie szaleńcze tempo a odpoczynek również jest wskazany od czasu do czasu, przynajmniej będę miała kiedy pozaglądać do Was co niestety zaniedbywałam z braku sił - tak tak uświadomiłam sobie, że regularne prowadzenie bloga pochłania sporo energii, mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;)


Pozdrawiam,


33 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Świetnie to wyszło, kolorystyka fajnie współgra tworząc spójną całość :)

    ReplyDelete
  3. przepiękne. mi się bardzo podoba. ;)

    ReplyDelete
  4. Przykuwa uwagę :) Podoba mi się, ale sama raczej bym się nie odważyła na takie zdobienie...

    ReplyDelete
  5. ciekawe zdobienie ;) śliczny jest ten odcień pomarańczu :)

    ReplyDelete
  6. Ale fajne to zdobienie :) Będę musiała kiedyś je wypróbować na swoich pazurkach ;p

    ReplyDelete
  7. Świetny efekt :) Podoba mi się kolor tła :)

    ReplyDelete
  8. cudowne zdobienie:) kolor lakieru też bardzo mi się podoba;)

    ReplyDelete
  9. Wiadomo, rodzina najważniejsza!:)
    Co do zdobienia to od początku bardzo mi się spodobało. Wygląda tak równo i przemyślanie... :) Super.

    ReplyDelete
  10. Fajny wzorek. Widzialam go juz na instagramie i tez mam zamiar zrobic bo jest malo skomplikowany a efektowny:) tylko mam troche inne kolory w glowie z nim zwiazane i jeszcze jakas wariacje:)

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł i jakie nieskazitelne wykonanie!

    ReplyDelete
  12. ślicznie! bardzo mnie się podoba, jak koraliki na sznureczkach :)
    kochana, wiadomo przecież, że Filipek jest najważniejszy i My to doskonale rozumiemy. Odpoczywaj, zbieraj siły, poczekamy!
    Buziaki dla Was!

    ReplyDelete
  13. Cudowny pomysł na wzorek, wygląda bardzo oryginalnie. Faktycznie ta zgaszona pomarańcza jest przepiękna!

    ReplyDelete
  14. Zdobienie sliczne :)) wolalam Twoje pazurki w kwadratowym wydaniu..

    ReplyDelete
  15. powracam już do blogosfery oczywiście zdobienie wyszło pięknie i delikatnie pasuje do tego koloru bazowego :) a pytałaś mnie gdzie się wybieram pisałam na Fb ale widocznie nie przeczytałaś byłam w Karwii i zwiedziłam Gdańsk, Sopot, Gdynie i Łebe :)

    ReplyDelete
  16. Bardzo ciekawe i co lepsze nie wymagający super zdolności mani.
    Muszę się zapatrzeć w farbki akrylowe, bynajmniej 2

    ReplyDelete
  17. Śliczne! Ładnie wygladają takie wzorki na krótkich paznokciach :)

    ReplyDelete
  18. podoba mi się, tylko no niestety znienawidzony pomarańcz zamieniłabym na coś innego :P

    ReplyDelete
  19. Oj tak, ja mam tak często, a czasem na odwrót-po zrobieniu podoba mi się, a później coraz mniej:)
    Zdobienie jest świetne, baaardzo mi się podoba.
    Bardzo lubię lakiery Art de Lautrec:)

    ReplyDelete
  20. ładne dobrałaś kolorki :D podoba mi się :D

    ReplyDelete
  21. prześliczne zdobienie :) mnie spodobało się od razu jak tylko je zobaczyłam :)

    ReplyDelete
  22. mam też tak czasem, że najpierw się nie podoba a potem nawet bardzo :) mani wygląda świetnie, też mi się z komiksem kojarzy :)

    ReplyDelete
  23. uwielbiam te twoje nietypowe zdobienia :)

    ReplyDelete
  24. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ta baza pod zdobieniem! Też często zdarza się tak, że końcowy efekt mani "nabiera mocy" po jakimś czasie i dopiero wtedy ukazuje swój potencjał. Aż żal po zmywacz sięgać :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.