O nowej współpracy :)


Ah jakże miło mi było przeczytać parę tygodni temu e-mail od Born Pretty Store z propozycją współpracy,
po zapoznaniu się z zasadami bez wahania podjęłam decyzję o rozpoczęciu "nowej przygody" :)

A do testów wybrałam...

Zestaw 4 piaskowych lakierów (w zestawie również dostałam zmywacz w płatkach),
oraz płytka do stemplowania - oczywiście na nią się rzuciłam w pierwszej kolejności^^

Wkrótce przybliżę Wam każdy z tych produktów :)

Jeśli planujecie zakupy w Born Pretty Store, polecam wykorzystać kod rabatowy który widzicie poniżej:



Czasu nie mam prawie w ogóle... już nie pamiętam kiedy udało mi się zmalować na paznokciach coś co spełniło moje oczekiwania. Nawet nie wspomnę o pisaniu notek czy regularnym zaglądaniu do Was, narzeczony wrócił, może teraz uda się znaleźć nieco większą chwilę na blogowanie :)



Pozdrawiam,


30 comments:

  1. Gratuluję współpracy, piekne rzeczy wybrałaś!:)
    Jestem ciekawa jak ten wrzosowy piasek wygląda na pazurkach:)

    ReplyDelete
  2. Gratuluje współpracy i miłego testowania :)

    ReplyDelete
  3. Przyjemnego testowania :) Ciekawa jestem jak lakiery będą prezentowały się na paznokciach.

    ReplyDelete
  4. Jestem bardzo ciekawa tych piasków :) Ja też dostałam niedawno przesyłkę od nich, ale jeszcze się nie chwaliłam :) Gratuluję współpracy :*

    ReplyDelete
  5. Jedne z ładniejszych stempli jakie widziałam. Gratuluję współpracy :)

    ReplyDelete
  6. Gratuluję współpracy :)
    Jestem ciekawa tych lakierów i czekam aż pokażesz jak wygladają na pazurkach! ;)
    W sumie nie miałam jeszcze piasków. Ciężko się je zmywa??
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  7. gratuluję, kolorki lakierów bardzo fajne :)

    ReplyDelete
  8. Gratuluję współpracy! :>

    Bardzo jej zazrdzoszczę.. może za jakiś rok mnie też 'kopnie' taki zaszczyt? hihihi ;)

    ReplyDelete
  9. Gratuluję :) Czekam niecierpliwie na recenzję lakierów :)

    ReplyDelete
  10. Gratuluję, miłego testowania. Ciekawa jestem wyników :D

    ReplyDelete
  11. świetna sprawa z tym testowaniem, kolory zapowiadają się świetnie a i płytka fajna bo całopaznokciowa, takiej mi właśnie brakuje :)

    ReplyDelete
  12. Gratuluję współpracy ;) Ciekawią mnie te piaski no i płytka też :D

    ReplyDelete
  13. fajna płytka, podobają mi sie wzory na niej. ze współpracy bedziesz z pewnością zadowolona;)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam rzeczy z tego sklepu ;) jestem ciekawa tych piasków

    ReplyDelete
  15. Gratuluję!!!:) Świetne produkty:D tyle słyszę o tym sklepie, wspaniałe mają rzeczy.. :)

    ReplyDelete
  16. strasznie chciałabym nawiązać jakąś współpracę ale jakoś mi się nie udaje :/

    http://i-am-journalist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Gratuluję. Zazdroszczę Ci i nowych lakierów i współpracy ;D Czekam na post z recenzją ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. gratuluję. czekam na recenzję lakierów. ;)

    ReplyDelete
  19. jako pierwszy poprosze niebieski piasek:)

    ReplyDelete
  20. świetne :D koniecznie pokaż piaski !

    ReplyDelete
  21. Gratuluję współpracy :) Ciekawa jestem jak będą prezentować się piaskowce :)

    ReplyDelete
  22. Gratuluję ogromnie i życzę miłego testowania! :) Piaski <3 Jak ja je kocham, od razu wrzuciłabym jakiś na paznokcie :D A płytki... ostatnio też moje ulubione!

    ReplyDelete
  23. Gratulacje współpracy :) jestem ciekawa tych piasków :)

    ReplyDelete
  24. Niebieski i fioletowy lakier mnie oczarowały. Czekam na ich prezentację :).

    ReplyDelete
  25. Ooo, czekam za recenzją! Też na pewno wybrałabym podobne rzeczy, płytka super :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.