sweet, creamy and Vipera 38


Witam, witam dzisiaj coś słodkiego (jak na mnie)
Druga szansa dla kolekcji blogerskiej wibo oraz viperowska ruletka podbijająca blogową sferę :)




Na typową recenzję się nie skuszę, gdyż blogerska kolekcja została już aż natto opisana.
Może dodam, że faktycznie lakier Peaches and Cream wydaje się jakościowo lepszy od Sorbetu który mam.
Czy to za sprawą innego koloru czy faktycznie formuła została zmieniona - nie wiem.
Wciąż nie przepadam za żelkową konsystencją, jednak lakier ładnie kryje i szybko wysycha za co u mnie plusuje, jednak na więcej chęci nie mam.

Jeśli chodzi o ruletkę od vipery parę słów napisać mogę, na zdjęciach widzicie 2 warstwy  numeru 38.  Lakier bardzo ładnie się rozprowadza, dość długi lekko spłaszczony pędzelek jest bardzo wygodny w użyciu, nie musimy "łowić" drobinek co mi się bardzo podoba nie nadbiera się ich również zbyt dużo. Jedyny problem mogą stanowić kwadraciki, które jako jedyne nie są zbyt skore do wyjścia, tak sobie myślę, że bez nich topper byłby bardziej urokliwy, ale i tak skradł moje serducho :)








Kolorki te gościły u mnie przez 3 dni bez żadnego uszczerbku :)
Dla mnie to miła odmiana gdyż jak wicie często "słodkości" na paznokciach nie mam.

Was również pochłonął ruletkowy szał? ;)



Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Aaaaale ładny nowy kształt pazurków!:) Ja już więcej lakierów z tej serii nie kupię, jakoś oprócz tego koloru żaden mnie nie pociąga. Za to top jest uroczy;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zgadzam się, kształt pazurków świetny! Pasuje Tobie!
      co do serii blogerskiej - nie dziękuję, postoję
      co do ruletki - nigdzie u siebie nie widziałam, jak zobaczę to zdecyduję ;P

      Delete
    2. tak.. kształt po prostu świetnie się u CIebie prezentuje!:)

      Delete
  2. Ruletkowy szał pt. nr 40!!! <3 <3 <3 yes, yes, yes! Twoje połączenie też jest świetne! :))

    ReplyDelete
  3. pięknie wszystko połączyłaś. ;)

    ReplyDelete
  4. świetne połączenie, bardzo mi się podoba. Ja ostatnio kupiłam top matujący z Vipery, ciekawe jak się sprawdzi...:)

    ReplyDelete
  5. ta blogerska kolekcja się poprawiła :) całość bardzo fajna :)

    ReplyDelete
  6. pięknie do siebie pasują te lakiery ;)

    ReplyDelete
  7. To połączenie jest obłędne !

    ReplyDelete
  8. Podoba mi się ten efekt po lakierze Vipery :)

    ReplyDelete
  9. Świetne mani. Idealnie dobrałaś do siebie te dwa lakieru - razem wyglądają obłędnie :) Mi się wydaje, że te kwadraciki właśnie uroku dodają. Tak to lakier byłby taki jak większość - dzięki temu staje się oryginalniejszy :)

    ReplyDelete
  10. Połączenie idealne! <3.. jak ten Sh się błyszczy! teraz kupię go na pewno:)

    ReplyDelete
  11. super połączenie, bardzo urokliwe :)
    ja zachorowałam na nr 40 ale daję sobie lakierowy ban do września (chyba że wyjdą Carnivale od GR to wtedy mogę jeden wziąć na spróbowanie), za dużo lakierów mi leży ani razu nie użytych :)

    ReplyDelete
  12. O, widzę nowy kształt paznokci ;) Wysmukla palce :)

    ReplyDelete
  13. ja też właśnie zauważyłam nowy kształt paznokci. osobiście wolałam bardziej tamten kształt, ale zawsze to jakaś odmiana ;)
    a co to ruletkowego szału to mnie jak najbardziej też pochłonął ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez za tamtym :(, ale w ktorym ci wygodniej ten noś:)

      Delete
    2. Co do nowego kształtu - zmieniłam bo chcę zapuścić paznokcie a kwadraty raz, że szybko się łamią, dwa, że niektóre paznokcie wtedy mi się zawijają czego bardzo nie lubię i 3 takie będą o wiele wygodniejsze^^

      Delete
  14. tamten kształt lepiej pasował, ale ten też jest ładny :) po tytule od razu poznałam o jaki lakier chodzi : D

    ReplyDelete
  15. piękne połączenie! ruletkowy szał pochłania :)

    chlip_chlip, będę tęsknić za kwadracikami, ale taki kształt też ładny!

    ReplyDelete
  16. Te dwa lakiery pięknie się ze sobą komponują :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne połączenie, ten top jest super :)

    ReplyDelete
  18. o zmieniłaś kształt, fajnie :)
    a ruletka świetna!

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładne połączenie :) Mam coraz większą ochotę na te Viperki. Też od razu zwróciłam na nowy kształt paznokci. Ja osobiście wolałam je w poprzednim wydaniu, jednak to Ty masz się czuć dobrze i Tobie ma się podobać :) Buziaki!

    ReplyDelete
  20. ależ to słodko wygląda :) ciekawe, chyba faktycznie ulepszyli te Wibo :)

    ReplyDelete
  21. wspaniałe połączenie kolorków :) jestem zachwycona i żałuję, że nigdzie stacjonarnie nie widziałam tych topów ;(

    ReplyDelete
  22. to prawda, topery od Vipery podbijają blogerskie serducha ;D

    ReplyDelete
  23. bardzo ładnie razem się prezentują

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.