Projekt Tęcza - zaczynamy!


Dzisiaj rozpoczynamy Projekt Tęcza!
Chciałam Wam przypomnieć parę najważniejszych rzeczy.
Zgłosiło się Was bardzoooo dużo (przekroczyło to moje oczekiwania), więc byłabym szczęśliwa jeśli będziecie się trzymać tych paru spraw:

Na górze pod moim banerem jest zakładka Projekt Tęcza, tam cały tydzień wklejacie linki do swoich prac z danego tygodnia.
W poniedziałek będzie ukazywał się post z Waszymi pracami i pod nim przez tydzień będzie odbywało się głosowanie na najlepszą pracę - możecie oddawać po 2 głosy.
Po prawej stronie są etykiety dotyczące każdego tygodnia, by łatwiej było Wam znaleźć odpowiedni post.
Również proszę byście jako pierwsze zdjęcia w swoim poście dawały te które ja będą mogła umieść w notce u siebie na blogu.
Praca która wygra dany tydzień będzie umieszczana w zakładce pod bannerem.
Przypominam, że wygranie tygodnia oznacza 1 los jeśli wygracie więcej niż jeden tydzień macie większe szanse na nagrodę ;)

Przejdźmy teraz do milszego etapu postu, otóż nagrody...


Jak widać lakiery flormara tylko 2 - jakoś nie mogłam nic ciekawego wybrać.
By nie było tego za mało dodałam również nowe lakiery które ostatnio zakupiłam, a nie miałam okazji jeszcze użyć ;)
Wiem, że nie ma tego dużo, ale niestety nie przelewa mi się i mam nadzieję, że sama zabawa zachęci Was do udziału, a nagroda będzie tylko miłym dodatkiem ^^
Chociaż rozważam zakupy w moim ukochanym małym sklepiku kosmetycznym i wybranie jeszcze paru perełek dla Was, zobaczymy...

Lista osób które wyraziły chęć udziału:

1. My roses nails
2. Justine145
3. Paulina Cz
4. Ania W
5. thecieniu
6. SheLazY
7. ZłotaPigmejka
8. jolkag78
9. Marlenails
10. Kocica
11. Fixation
12. Pianistka
13. adorianna
14. Olaa
15. Chelsea Lena
16. Nail-Art Addict
17. Madeleine
18. Daguszka
19. Syla
20. Alexandra B
21. Marysia P.
22. Dziagusia.
23. Justyna Łach
24. K.O.T.
25. Kokietka Kok
26. malenka
27. Katrina
28. Ewelina Blue
29. Liseczek Rudy
30. Devilgirl783
31. Rubinowe Paznokcie
32. Pitrasia
33. InannaAugust
34. Chilli
35. Joanna K
36. Zgredkowaaax3
37. Agnieszka Ł.
38. MMMaloka
39. Monik
40. Justyna Walczewska
41. Malini S
42. Paulinaa.
43. Luśka
44. Gosia
45. Ewelina
46. Natalia K
47. sweetday66
48. World of Nails

Proszę sprawdźcie czy jesteście na liście,
linki do notek będę dodawać wraz z zdjęciami gdyż zdaję sobie sprawę, że towarzystwo może się wykruszyć, a mi brakuje czasu by teraz podlinkować każdą z Was i skończyć wyłącznie z reklamą czyjegoś bloga.

PS. Jest mi bardzo miło, że zgłosiło się Was tak wiele a jeszcze bardziej cieszy fakt iż sporo ilość osób będzie pierwszy raz uczestniczyć w Projekcie :)


No więc co? Zaczynamy!
Wszelkie pytania kierujcie najlepiej na mój e-mail - nailartredrouge@gmail.com



Pozdrawiam,

28 comments:

  1. ciekawy pomysł :) Wszystkim dziewczynom powodzenia :)

    ReplyDelete
  2. No to zaczynamy!! Powodzenia i wytrwałości wszystkim życzę :)

    ReplyDelete
  3. Trzymam kciuki i życzę wytrwałości każdej dziewczynie :)

    ReplyDelete
  4. Fajny pomysł, czekam na prace :)

    ReplyDelete
  5. już pomalowałam wczoraj paznokcie na czerwono, dzisiaj postaram się wymyśleć wzorek :D wiesz co jak obejrzałam kolory to troche żałowałam, że zamiast drugiego niebieksiego nie ma różowego :< ale nic to, i tka super pomysł!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałam być wierna prawdziwym kolorom tęczy a tam różu nie ma niestety ;)

      Delete
    2. Hehe też żałuję, że nie ma różowego, granatowy mi nie leży, chyba nawet nie mam takiego lakieru ;) Ale wiadomo, w tęczy nie ma różu, więc będę kombinować :)

      Ale fajnie, że jest tyle uczestniczek, będę mogła poznać nowe osoby :D i cieszę się, że wrzucisz zdjęcia, powstanie śliczna galeria którą chętnie będę oglądać :)
      Miłej zabawy wszystkim :D

      Delete
  6. bardzo fajny pomysł :) szkoda, że nie wiedziałam :)

    ReplyDelete
  7. No nareszcie!
    Mam motywację żeby pokombinować :D
    życzę powodzenia i wspaniałej zabawy!
    Buźki, kochana!

    ReplyDelete
  8. ja czerwień na pazurkach nosze od soboty, właśnie z myślą o projekcie, dzisiaj coś dokombinuję na niej i pewnie pojawi się pierwsze zdobienie:)
    Nagrody mi bardzo się podobają, w końcu... lakierów nigdy za wiele!:)

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że to już :D ale mam pytanko, bo na razie mam na paznokciach co innego, będę zmieniała na pracę z Twojego projektu dopiero jutro, więc notka się ukaże pewnie w okolicy soboty. I tu moje pytanie, bo nie wiem czy dobrze wywnioskowałam: link z pracą z danego tygodnia należy podesłać najdalej do niedzieli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. do końca niedzieli do północy, najlepiej troszkę wcześniej żebym zdążyła wszystko ogarnąć w poniedziałek ;)

      Delete
  10. do końca niedzieli do północy, najlepiej troszkę wcześniej żebym zdążyła wszystko ogarnąć w poniedziałek ;)

    ReplyDelete
  11. Cieszę się, że projekt już się zaczyna. Mam głowę pełną pomysłów na zdobienia :)

    ReplyDelete
  12. jeszcze raz powiem, że super to wszystko wymyśliłaś i zorganizowałaś ;) ja już zdobienie mam, post wieczorem. pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  13. Powodzenia wszystkim ;* Czekamy na efekty :)

    ReplyDelete
  14. Zaraz lecę malować na czerwono :D

    ReplyDelete
  15. Zdobienie już jest, ale nie wiem czy nie jest zbyt mało czerwone. Obiecuję, że pomarańczowe będzie aż buchało od pomarańczy ^^

    ReplyDelete
  16. Widzę kilka znajomych nicków na liście uczestniczek, już nie mogę doczekać się Waszych prac :) Brałam udział w jednym projekcie i muszę przyznać, że nagroda schodzi na dalszy plan, gdy ma się prawdziwy fun z malowania i wymyślania wzorów na kolejne tygodnie :)

    ReplyDelete
  17. Jakże ten czas zleciał! Nawet nie miałam pojęcia, że to już! :D Teraz pora wymyślić coś na ten tydzień hehehe :D

    ReplyDelete
  18. Czerwień: http://zlotapigmejka.blogspot.com/2013/08/projekt-tecza-czerwien.html

    ReplyDelete
  19. moja czerwień: http://worldglossy.blogspot.com/2013/08/tydzien-pierwszy-projektu-czerwony.html

    ReplyDelete
  20. to teraz trzeba włączyć mobilizację :D

    ReplyDelete
  21. Moja praca na pierwszy tydzień: http://dziagusia.blogspot.com/2013/08/projekt-tecza-czerwony.html

    ReplyDelete
  22. Oj, szkoda ze nie zdązyłam się zgłosić, bardzo fajny pomysł :)

    ReplyDelete
  23. Pomarańcz: http://zlotapigmejka.blogspot.com/2013/08/projekt-tecza-pomaranczowy.html

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.