Lakierowy box - sierpień


Nastał sierpień ostatni miesiąc wakacji a wraz z nim kolejny (być może nie ostatni)
Lakierowy Box w którym znalazło się Paese




Co znalazłam w środku?


Dwie odżywki - jedna wyrównująca płytkę paznokcia i utrwalająca mani (coś z czego bardzo się cieszę, od dawna szukałam tego typu produktu), druga to diamentowy utwardzacz - pewnie również się przyda :)

Po za tym w moje łapki wpadły lakiery kolorowe - ciemna butelkowa zieleń nr. 125 oraz zimny fiolet nr. 110
Ostatni lakier to piasek łudząco podobny do P2 Love some który posiadam, zobaczymy jak się spisze :)


Zdjęcie tylko jedno niestety, cały dzień walczyłam z kapryśną pogodą, a gdy już wyszło słońce padła mi bateria w aparacie :/



Zdradzę, że zdążyłam już sprawdzić dwa lakiery - nie licząc bazy wyrównującej wkrótce podzielę się wrażeniami :)





Pozdrawiam,


14 comments:

  1. Piasek faktycznie wydaje się być podobny do tego z P2 :) Pokaż go na pazurkach.

    ReplyDelete
  2. podoba mi się ten fiolet :) jestem ciekawa jak sprawdzi się ta pierwsza odżywka :)

    ReplyDelete
  3. ooo widzę tu same wspaniałości, czytałam na Fb że Filipek chory to życzę zdrówka i wytrwałości mamusi :)

    ReplyDelete
  4. Super lakiery:) nie miałam nigdy jeszcze lakieru Paese:)

    ReplyDelete
  5. fiolet i czerwień zapowiadają się ciekawie :D

    ReplyDelete
  6. Ciekawa jestem zieleni :) Jaki numerek ma Piaskowy lakier?? :) bo chyba dostałam ten sam ^^

    ReplyDelete
  7. Już nie mogę się doczekać efektów;P

    ReplyDelete
  8. piaseczek zapowiada się obiecująco :) ciekawa jestem tego "wyrównywacza" płytki :>

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się zieleń. Jest taka...ładna :D

    ReplyDelete
  10. Ładne kolory Ci się trafiły :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.