Dream catcher & Diadem 260


Nadeszła pora na moją ostatnią recenzję Lakierowego boxa.
Głównym tematem dzisiejszego posta jest piękny róż i motyw który jest wszystkim dobrze znany
 czyli łapacz snów...






Diadem 260

Typ - krem bez żadnych dodatków
Krycie - 2 warstwy (grubsze)
Konsystencja - średnia
Pędzelek - standardowy, lekko spłaszczony
Czas schnięcia - ok. 15 min
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - sklepy kosmetyczne, lub sklep Diademu (klik)
Pojemność - 12ml
Cena - 11,90zł

Informacje dodatkowe - lakiery diademu skradły moje serce. Maluje się nimi bardzo wygodnie, wszystkie cechuje dobre krycie, choć jasny róż bywa problematyczny z tym współpracowało się dobrze i już 2 nieco grubsze warstwy dały zadowalający efekt. Zdecydowanie będzie to lakier który zagości na moich paznokciach nie jeden raz.




Stwierdziłam, że do tego koloru w końcu stworzę zdobienie które długo chodziło mi po głowie.
Łapacz snów jest dość znanym i raczej "starym" motywem, nie raz podziwiałam Wasze dzieła i ciężko mi powiedzieć którym się inspirowałam, jest to raczej zlepek wszystkiego co widziałam :)
Tłem pod zdobienie jest saran wrap - jasno żółty jako baza a na nim wylądował róż diademu, efekt końcowy? odcienie pomarańczu :)
Sam łapacz snów został namalowany farbkami akrylowymi...

Dziękuję Lakierowym Maniaczką za wspaniałą przygodę!

oraz zapraszam na fanpage diademu

Być może jakieś recenzje w ramach Lakierowych boxów jeszcze się ukażą, nie ukrywam, że nie udało mi się pokazać wszystkich lakierów i akcesoriów, jednak ma to swoje plusy ponieważ bazy czy topy testuję cały czas i będę mogła o nich sporo napisać :)

Mam nadzieję, że zdobienie trafiło w Wasze gusta!



Pozdrawiam,



23 comments:

  1. Śliczny kolorek różu i świetne zdobienie :)

    ReplyDelete
  2. świetne zdobienie :D ten róż ma bardzo ciekawy odcień ;)

    ReplyDelete
  3. Jakie ładne łapacze ci wyszły.

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne:) zdobienie idealne!

    ReplyDelete
  5. całe zdobienie jak i kolorystyka bardzo mi się podoba. Jest tak Tamitowo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biorę to za duży komplement bo osobiście uważam, ze mi do Ciebie bardzooo daleko :)

      Delete
  6. fajnie Ci to wyszło a ja się tak zastanawiam spośród tylu boxów jakie dostałaś ciekawe która firma jest nr 1 a która na ostatnim miejscu. Pisałaś że ten tutaj jest najlepszy a który ten gorszy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz dobre pytanie, nawet się nad tym nie zastanawiałam, najmniejsze wrażenie zrobiły na mnie chyba paese jakość w stosunku do ceny nieadekwatna moim zdaniem :)

      Delete
  7. Mani fajne, ale ten róż wydaje mi sie mdły.. Ale skoro go dostałaś i zrecenzjonowałaś - gusta guściki (;

    ReplyDelete
  8. sam kolor piękny!
    a Twoje zdobienie dodało niesamowitego uroku całemu mani! *,*

    ReplyDelete
  9. Piękne zdobienie :) Diademik też jest boski :D

    ReplyDelete
  10. przepiękny róż oraz łapacz snów :D bardzo mi się podoba wszystko :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam ten motyw, wspaniale go wykonałaś :)

    ReplyDelete
  12. zdobienie wyszło świetnie :) diadem mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  13. świetne zdobienie, lakier całkiem przyjemny :)

    ReplyDelete
  14. piękny jest ten motyw! chętnie bym go u siebie zrobiła ale boję się o prawą rękę :D wyszło Ci naprawdę cudnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. powiem Ci, że nie było tak źle z drugą ręką :)

      Delete
  15. zdobienie cudne :D :D a lakier cudowny :D

    ReplyDelete
  16. jest klimat :) cudownie to wygląda :)

    ReplyDelete
  17. prześliczny kolor, ogólnie zdobienie bardzo mi się podoba ;) jest tak perfekcyjnie dopracowane

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.