Eye on my nail & Halloween nails


Dzień Dobry moi drodzy czytelnicy!
Dziś zobaczycie kolejny tydzień Zmalowanych Melodii oraz zdobienie Halloweenowe, które powędrowało na konkurs...




Tematem 6 już tygodnia (matko nie wiem kiedy to przeleciało) jest piosenka Łez "oczy szeroko zamknięte"
Oj jako małolata bardzo lubiłam ich słuchać :)
Na paznokciach można dojrzeć Carnival nr. 13 (niestety ja wciąż prowadzę kłótnie z aparatem).
Na palcu serdecznym powstało oko inspirowane zdobieniem SupaNails 

Ykhm co do kształtu moich paznokci - godzina 1 w nocy, światło telewizora i pomysł "zmienię kształt paznokci" - porażka... Pozostaje czekać aż urosną i wtedy popracować nad ich wyglądem :)




A na deserek z okazji Halloween pokazuję co stworzyłam na konkurs u Antiii.


Oglądając Wasze dzieła, aż przez chwilę nie chciałam pokazywać co stworzyłam, ale że wciąż walczę z swoją samokrytyką i przełamałam się :)
Światło tego dnia było przefatalne, już wysyłając pracę wiedziałam, że szanse są marne, cóż przynajmniej była okazja do poćwiczenia ręki!


Pozdrawiam,

22 comments:

  1. Obydwa zdobienia są świetne!!! Narawdę zbyt krytycznie podchodzisz do swoch zdobień :) Moim zdaniem wszystko ładnie się prezentuje i do niczego doczepić się nie mogę. Niejedna chciałaby takie precyzyjne wzory robić. Buziole :*

    ReplyDelete
  2. Fantastyczne zdobienia!
    Jaka samokrytyka, weź nie rób scen, jesteś zdolniacha!

    ReplyDelete
  3. Ślicznie ten GR wygląda ;) A co do halloweenowego zdobienia, to mi się bardzo podoba :) ja też miałam mojego nie dodawać, ale co mi tam.

    ReplyDelete
  4. Oba zdobienia mistrzowskie!!!
    To halloweenowe powala! :)

    ReplyDelete
  5. zdobienie z okiem jest przegenialne! ma w sobie coś przerażającego, mimo ze kolorystyka jest radosna. Bardzo mi się podoba połączenie Carnivalki z niebieskim lakierem!

    ReplyDelete
  6. świetne jest to Halloween'owe zdobienie :D

    ReplyDelete
  7. Sowa na drzewie w zdobieniu halloween jest genialna. Mani z okiem też fajne zwłaszcza tęczówka, widać że dopracowana :)

    ReplyDelete
  8. Oba wzorki super, takie dopracowane ;)

    ReplyDelete
  9. oba mani świetne ^^ u Ciebie zawsze jest tak starannie i czysto ^^

    ReplyDelete
  10. Halloweenowe mani jest genialne! Kochana nie docenisz sama siebie!! a to pierwsze... "coś się na mnie patrzy" :D super!

    ReplyDelete
  11. podoba mi się taki kształt paznokci :)

    ReplyDelete
  12. obydwa zdobienia bardzo mi sie podobaja :) super

    ReplyDelete
  13. śliczne :D !! uwielbiam takie niecodzienne zdobienia :)

    ReplyDelete
  14. oba zdobienia mi się bardzo podobają :) z oczkiem jest cudne i ten niebieski tak mi się podoba :) a co do mani na halloween to wiedziałam, że zmyślasz zdjęcie wyszło cudnie a zdobienie idealne ten domek mi się najbardziej podoba :) też miałam robić na fioletowej bazie ale zrobiłam na niebieskiej :)

    ReplyDelete
  15. jak byłam w Egipcie na wakacjach to dostaliśmy w prezencie przywieszki z dokładnie takim okiem ;D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.