summer abstract nails


Tak, tak wiem doskonale, że lato mamy już za sobą, bardzo chciałam Wam pokazać to zdobienie wcześniej niestety zawsze było coś o czym musiałam napisać wcześniej...
Jednak co się odwlecze to nie uciecze i dziś u mnie jeszcze powiew lata!






Zdobienie powstało jeszcze na migdałach, tutaj widzicie moje pierwsze cieniowanie za pomocą lakierów, użyłam do niego trzech neonów - żółty, jasno i ciemno zielony na białej bazie.
Wzór został w całości namalowany ręcznie farbkami akrylowymi a inspiracją była Robin Moses
 (tutorial do jej zdobienia - klik)

Wiecie czego żałuję najbardziej?
Niestety nie miał mi kto wykonać zdjęć obu rąk, a pogoda była tak beznadziejna, że jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, a szkoda bo mani bardzo mi się podobało i nosiłam je prawie przez tydzień.




Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu :)

A tak z innej beczki, ostatnio coraz więcej bawię się w "kody" na moim blogu, pewnie łatwiej byłoby komuś zapłacić lub poprosić o zmodyfikowanie pewnych rzeczy jednak ze mnie to taka zosia samosia. Nawkurzałam się nieziemsko, ale conieco udało się zdziałać i pewnie powoli będę wprowadzać kolejne zmiany - wszelkie sugestie miło widziane.
Największy problem mam z bannerem sama już nie wiem czy jest w porządku czy powinnam wykombinować coś innego...

PS. Jeśli uczycie się zdobienia paznokci za pomocą farbek akrylowych bądź chcecie ją rozpocząć gorąco polecam kanał Robin Moses, są tak filmiki zaawansowane jak i podstawy używania pędzli, tworzenia odpowiedniej konsystencji farbek oraz wiele porad - sama cały czas wiele się od Niej uczę :)

Pozdrawiam,

41 comments:

  1. wyszło ci cudownie, szczególnie te kwiatki ^^

    ReplyDelete
  2. rewelacyjne jest to letnie zdobienie ^^
    co do bannera ja bym zostawiła jak jest, fajnie pasuje do tła :)

    ReplyDelete
  3. ale cudne to zdobienie! Ja tam nawet jesienią lubię mocne kolory i wzory :) strasznie mi się to podoba! A na kanał z pewnością zajrzę :)
    co do czcionek - wyglądają świetnie :) jak zobaczyłam wpis na fb byłam ciekawa co wykombinujesz :)

    ReplyDelete
  4. Kurczę, że ja ich nie zauważyłam... :(!

    Once again please :)!

    ReplyDelete
  5. Lubię takie esy floresy :D a gradient ma wspaniałe kolory :)
    Swoją drogą fajnie zobaczyć coś kolorowego kiedy mróz za oknem :D

    ReplyDelete
  6. Zdobienie jest genialne te kolorki aż chciałoby się lato z powrotem a tu niestety coraz to zimniej na dworze, co do bannera czyli Twojego nagłówka to wolałam poprzedni bo od wejścia było widać o czym ten blog jest a tu jak dla mnie jest za czarno i zdecydowanie nie w moim stylu ale to ma się podobać Tb a nie mi, ja ost też szukam sporo i zmieniam w tych kodach drobnostki, jeśli chodzi zaś o naukę farbek akrylowych to ja się uczę od Tartofraises ona była moim pierwszym guru i co ja zrobię że dla mnie jest najlepsza? ale z miłą chęcią podpatruje też inne stylistki z których mogę swoją wiedzę doszkolić :) i Moses też fajnie pokazuje to i owo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarto też znam :) ale jakoś trzymam się Robin nie wiem czemu^^ Co do bannera ja mam właśnie podobne odczucia co Ty (no może po za tym, że ja odrobinę mroku lubię), ale niestety w mojej głowie czarna dziurka kompletnie nie mam pomysłu jaki baner stworzyć a chciałabym by było widać o czym jest blog od razu po zerknięciu na niego

      Delete
  7. ślicznie, ale się przy tym napracowałaś :)
    ale efekt boski

    ReplyDelete
  8. ładne zdobienie :) ja jak widzę neonki to nigdy nie wiem co można na ich tle zmalować, a tutaj takie ładne kwiatuszki :)

    ReplyDelete
  9. Powiało latem, zdobienie podbiło moje serce, a jak już wyczytałam że to wszystko było malowanie ręcznie to aż pozazdrościłam :) Masz ogromny talent ! ;)

    ReplyDelete
  10. ślicznie! bardzo optymistycznie.
    nie mogę odżałować, że pozbyłaś się migdałków, tak Tobie pasują :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kocie wszystkim się nie dogodzi, mi też się podobały, ale szału dostawałam przy ich piłowaniu ciągle wydawało mi się, że jest krzywo :P

      Delete
  11. Dzisiejszy wieczór spędzę z Robin Moses w takim razie!
    A co do wzorku to po prostu jest niesamowity, wszystko w nich zrobiłaś tak dokładnie, że po prostu zazdroszczę Ci precyzji, pomysłowości i w ogóle wszystkiego :D

    ReplyDelete
  12. Przepiękne! <3
    Zajrzałam do Robin Moses i rzeczywiście super u niej, jak będę miała więcej czasu to pooglądam tam więcej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe obejrzałam pierwszy filmik i zdalam sobie sprawe, że już kiedyś ją widziałam, ma bardzo charakterystyczny głos :D świetna jest!

      Delete
  13. Ale cudowne zdobienie. Przywodzi mi na myśl lasy tropikalne, egzotyczne kwiaty, liany... :D Bardzo "gorący" manicure :)

    ReplyDelete
  14. bardzo mi się podoba!
    Zmiany na blogu też;)

    ReplyDelete
  15. Przecudne zdobienie :)
    Też męczę się z tymi kodami, wspieram Cie i świetnie rozumiem ;)
    dzięki za polecenie kanału!

    ReplyDelete
  16. przepiękne!:)naprawdę wakacyjne:)

    ReplyDelete
  17. aż słońce bije od tego zdobienia :) śliczne, bardzo pozytywne i ocieplające obecną pogodę :)

    ReplyDelete
  18. Ale świetne to zdobienie! Będę musiała u siebie takie zmalować :)
    A nowy nagłówek bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  19. Piękne są! Przez kształt Twoich paznokci kojarzą mi się z pisankami:)

    ReplyDelete
  20. prześliczne mani, na przekór jesieni ;D

    ReplyDelete
  21. Mani jest poprostu piękny i bardzo dobrzek, że czekał do teraz.. lubię letnie zimą i odwrotnie:)
    Widzę, że ciągle coś zmieniasz:D ja poszlam na łatwiznę, ale raczej nie było szans z moimi zdolnościami, a przede wszystkim czasem:)
    Widziałam kilka filmikówRM jest niesamowita:) u niej wszystko wygląda tak prosto, a pamiętam jak się za to zabrałam, to wyszła kaszana:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi po prostu się wydaje, że nie byłabym wstanie nikomu przekazać dokładnych wytycznych jak ma wyglądać mój blog mogę się założyć, iż ciągle bym na coś narzekała :P

      Delete
  22. Oczy mi z orbit wyszły. Ten mani jest cudowny! :D

    ReplyDelete
  23. Zdobienie idealne, myślałam, że to jakieś naklejki! Cudownie, jestem urzeczona :)

    Banner Ci wyszedł również :) Może dlatego, że lubię przejrzystość, a on właśnie taki jest. Nie lubię tego "serduszkowego" kroju pisma, ale tutaj mi nawet jakoś szczególnie nie przeszkadza. :)

    ReplyDelete
  24. Cudowne zdobienie!!!!:)Pięknie wykonane!:)

    ReplyDelete
  25. Genialne! Co do szablonu to banerek mi się bardzo podoba, ale jakoś tak smutno się zrobiło przez to biało czarne tlo :<

    ReplyDelete
  26. Ekstra! Rewelacyjne zdobienie!!! Też uwielbiam Robin Moses!

    ReplyDelete
  27. oOOOO :o zaniemówiłam ! CUDOWNE :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.