Wibo wow matte glitters nr. 3


Na wstępie obiecuję, że to już ostatnie zdjęcia słabszej jakości, niezbyt dogadywałam się z aparatem, ale powoli dochodzimy do porozumienia :)

Dziś chciałam Wam pokazać jedną z nowości wibo....





Coraz większą miłością darzę lakiery vipery, lecz dzisiaj chciałam się skupić na
 Wibo WOW matte glitters nr.3


Od tygodnia goszczę u siebie ciocię oraz wujka więc na malowanie paznokci dużo czasu nie miałam a jak już się znalazł tworzyłam mani na konkursy.
Postawiłam więc na coś delikatnego - jasny fiolet vipera 23 oraz top od Wibo by nie było zbyt normalnie :)
Lakier WOW zawiera mnóstwo malutkich fioletowych kawałków foli ma on dawać efekt matowy, niestety dla mnie przez zmatowienie top traci cały urok, a więc u mnie widzicie go w wersji z połyskiem.



Mam nadzieję, że mimo wszystko coś na tych zdjęciach da się zobaczyć.
Kiedyś byłam wielką fanką lakierów wibo, obecnie bardziej się dystansuję, chociaż muszę przyznać, że piaski jakie ta firma wypuściła pozytywnie mnie zaskoczyły :)
Top pewnie jeszcze zagości na moich paznokciach, ale szału również nie ma (syndrom - w buteleczce wyglądał przecudownie, na paznokciu po prostu ładnie).



Pozdrawiam,


27 comments:

  1. Ładnie wygląda, tak delikatnie :)

    ReplyDelete
  2. mi jakoś te topy z wibo nie pasują. ale fiolet śliczny :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wygląda, tak delikatnie :)

    ReplyDelete
  4. delikatnie i to mi się podoba :) Kolorystyka dobrze dopasowana i w moim stylu

    ReplyDelete
  5. ja się czaję na złotego brata tej sztuki, ale moje Rossy dalej zacofane ;/

    ReplyDelete
  6. Trochę jak flejksy z My secret :)

    ReplyDelete
  7. Mi bardzo przypadł do gustu :) I w buteleczce, i na paznokciach cudowny!

    ReplyDelete
  8. masz tak kochane te paznokcie,że nie moge się napatrzyć;)

    ReplyDelete
  9. piękny, muszę go obejrzeć na żywo :)

    ReplyDelete
  10. nie widziałam jeszcze tych glitterów, chociaż duet całkiem udany :)
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  11. Piękne, ładne, błyszczące :]

    ReplyDelete
  12. Według mnie te topy zdecydowanie nie powinny występować w wersji matowej, bo ich cały urok polega na połysku, dlatego również dodaję warstwę nabłyszczacza ;) Mam już złoty i perłowy. Fiolet nie wpadł mi specjalnie w oko, ale teraz jak patrzę na Twoje zdjęcia, to żałuję trochę, że go nie wzięłam :)

    ReplyDelete
  13. dobrze podsumowałaś - w butelce faktycznie wow, ale na paznokciach już tylko ładnie :) ja z tej serii skusiłam się na razie tylko na piasek :)

    ReplyDelete
  14. jak jest po prosu ładnie, a nie super to sie raczej nie skuszę:P dodatkowo jak mam dawać top na top, to dziękuje..:P
    Chociaż całość wygląda bardzo dobrze:)

    ReplyDelete
  15. Szkoda, że w macie nie wyglądał ciekawie.:(

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.