Nie mam pomysłu na tytuł


Za tytuł przeprasza, ale w mojej głowie zieje pustką siedzę od 10min i nic nie wymyśliłam^^
Zamysł miałam taki by stworzyć sznurki na których wiszą bombki, jednak gdy zasiadłam do tworzenia koncepcja zmieniła się całkowicie, poniosła mnie wyobraźnia - po prostu kropkowałam :)




Wciąż trzymam się swojego założenia by obecnie tworzyć proste i szybkie zdobienia.
Ten mani zdecydowanie do takich się zalicza, jednak nie można go nazwać nudnym bo dzieje się wiele.
Bazą jest lakier dor (dość znany wszystkim, niestety ja nie wiem jaki to numerek :( ), kropki wykonane są następującymi lakierami piaskowymi: duża kropa - wibo wow glamour sand nr. 2,  średnie kropy - Paese 325 a małe P2 lovesome.

Troszkę żałuję, że zrezygnowałam z pierwotnego planu, bo lakiery piaskowe świetnie się sprawują w roli błyszczących bombek, czy światełek, gorąco polecam wypróbowanie ich w tej roli ;)







Do Świąt został niecały tydzień, a ja jak typowa lakieromaniaczka już myślę jak pomalować paznokcie na Wigilię, nie wspominając o Sylwestrze, pierwszy raz wybieram się na zabawę, a nie w plener, mniejszy problem mam z wyborem ubrania niż mani^^


Pozdrawiam ciepło,


27 comments:

  1. tytuł posta mnie rozbroił :D
    ale świetna ta baza ^^
    połączenie kolorów niestandardowe ale udało ci się sprawić, że taki duet wygląda świetnie, brawo! :D

    ReplyDelete
  2. Wyglądają ślicznie pomimo tak prostego wzoru :)

    ReplyDelete
  3. Jak ja uwielbiam kropki!! Może i dobrze, że zmieniłaś koncepcję, bo wyszło bardzo ciekawie :) Przepiękny lakier bazowy i nigdy bym nie pomyślała, że takie kolory kropek będą do takiej mięty pasowały. Wygląda świetnie.

    ReplyDelete
  4. Świetne zdobienie! Niby proste, ale sprawia, że ciężko oderwać od niego wzrok!
    A ten Dor to nr 504 z serii Vinyl nail :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, nigdy go nie używałam a już wszystko się wytarło :/

      Delete
    2. Ja go mam i tylko pamiętałam, że on i żółtek miały podobne numerki z 5 na początku ;) A wujek google z tymi informacjami zawsze pomoże l)

      Delete
  5. ten dor ma moja bratowa i raz też go używałam :) zdobienie mi się bardzo podoba jest tak jak napisałaś czyli niby proste ale dużo się dzieje :) napisałam niby bo czasem takie proste kropki wyjdą nie równej wielkości a Tb wyszły idealnie :)

    ReplyDelete
  6. Jaki uroczy kształt paznokci ;) jestem zachwycona tym jak wygląda całość!!! SUPER..

    ReplyDelete
  7. Całość wygląda naprawdę ciekawie i żaden tytuł nie jest tu potrzebny ;)

    ReplyDelete
  8. Śliczne w swej prostocie :D Super wzorek wyszedł z tych kropeczek ;) Też się zastanawiam co na wigilię zmalować ;p ale ja mam też problem z ubiorem ;)

    ReplyDelete
  9. słodkie są :):)! choć połączenie kolorów jakoś do mnie nie przemawia ;/ mięta + srebro + niebieski :):)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdaję sobie sprawę, że połączenie dość ryzykowne wybrałam, ale stwierdziłam, że na pastelach wszystko dobrze wygląda^^ Choć to połącznie które proponujesz również może wyglądać ciekawie :)

      Delete
  10. a dla mnie to są statki kosmitów! i to jeszcze na zielonym tle ;)
    i to co jeszcze muszę napisać, to ślicznie wygląda ten piaskowy wibo! :)

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł! Chyba podpatrzę i wypróbuję piaski w roli kropek - wyglądają obłędnie :)
    Twoje paznokcie jak zawsze inspirują!

    ReplyDelete
  12. prześliczny mani, uwielbiam takie kropkowańce :D

    ReplyDelete
  13. jak się pięknie błyszczy :)
    a co do zdobienia na Wigilię również mam ogromny problem :O

    ReplyDelete
  14. nic straconego - zawsze własnie na Wigilię możesz zmalować piaskowe bombki ^^
    to połączenie jest piękne, kolorystyka i ułożenie kropek jest po prostu świetne :)

    ReplyDelete
  15. wow, w blogrollu na miniaturce wyglądały jak ćwieki :)
    wyglądają ślicznie :)

    ReplyDelete
  16. niby takie proste a takie efektowne :) bardzo mi się podoba

    ReplyDelete
  17. dignity stunk kikume bonin grandmixer caird fritton exploder debone
    Saction Boxing Game

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.