Pozostając w klimacie świątecznym


Dziś słów parę o choinkowym lakierze oraz o naklejkach DIY...



Golden Rose Rich Color nr. 110

Krycie - 2 warstwy (na upartego 1)
Konsystencja - średnia
Pędzelek - gruby, spłaszczony
Czas schnięcia - ok. 15min
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - wyspy Golden Rose, allegro, strona internetowa
Pojemność - 10,5ml
Cena - 6,90zł

Informacje dodatkowe - Jak każdy lakier z tej serii cechuje go bardzo dobre krycie, wystarczy jedna warstwa, jednak ja zawsze lepiej czuję się z dwoma. Ostatnio przybyło mi wiele lakierów tej firmy i powoli przyzwyczajam się do tych wielkich pędzli, więc przestaję na nie narzekać^^
Kolor jest iście choinkowy i idealny na święta, które już za nami...



Jakiś czas temu w jednym z pierwszych postów gościnnych u lakierowych maniaczek zobaczyłam ciekawe zdobienie przy pomocy naklejek DIY. Sama już raz w ten sposób ozdabiałam paznokcie, jednak wtedy nie byłam zbytnio zadowolona z efektów i szybko o niej zapomniałam. Postanowiłam spróbować jeszcze raz, był to strzał w dziesiątkę! W ciągu dnia mam niewiele czasu na skomplikowane zdobienia, za to mogę z przerwami malować na plastikowym wieczku nie martwiąc się, że zaraz coś rozwalę.
Nie będę Wam tłumaczyć " jak to działa" tutorial znajdziecie TU. Komu mogę polecić tę metodę? Na pewno tym zapracowanym jak i tym zaczynającym przygodę z zdobieniem i bardziej skomplikowanymi wzorami, jeśli coś nie wyjdzie nie trzeba zmieniać całego mani, a i obracanie w każdą stronę kawałka plastiku, czy woreczka bardzo ułatwia malowanie :)
Co prawda mój malunek do skomplikowanych nie należy, ale póki co chciałam zobaczyć, jak mi wyjdzie naklejanie takiej lakierowej naklejki w dużym rozmiarze, potrzeba odrobiny wprawy, ale nie jest to też skomplikowane :)



 Pozdrawiam,

18 comments:

  1. Kocham zieleń na paznokciach, a ta jest bardzo w moim guście.. :D

    ReplyDelete
  2. Pięknie! Sprytnie z tym "autsajdowym" wzorkiem. Pewnie nawet mnie się uda coś zmalować.

    ReplyDelete
  3. całość się pięknie prezentuje kolorystyka to strzał w 10 :) i te kwiatuchy :) sama też polubiłam tą metodę :)

    ReplyDelete
  4. bardzo ładną naklejkę zrobiłaś! ;D

    ReplyDelete
  5. Piękna zieleń! A jeszcze piękniejsze są naklejki, które zrobiłaś :-)

    ReplyDelete
  6. Nie przepadam akurat za taką zielenią, ale rzeczywiście jest bardzo świąteczna ;)

    ReplyDelete
  7. kolor idealnie choinkowy, a naklejka wyszła Ci przepiękna :)

    ReplyDelete
  8. Śliczny ten naklejkowy wzorek! Bardzo mi się podoba :)
    jak zaczynałam dopiero zabawę ze zdobiniem paznokci to korzystałam z metody naklejkowej, ale potem to zarzuciłam, bo postanowiłam wyćwiczyć sobie rękę w malowaniu bezpośrednio na paznokciu i w sumie wciąż ćwiczę ;)

    ReplyDelete
  9. Będę próbować te naklejki :) Fajnie to wygląda. Rich jednak nie dla mnie.

    ReplyDelete
  10. wzorek na kciuku jest genialny :)

    ReplyDelete
  11. Kolor super:) też się zastanawiałam nad tą zielenią, ale ostatecznie zdecydowałam się na nr 116...

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.