Santa Claus Nails


Urocze Mikołajkowe naklejki zamówiłam specjalnie z myślą o tym dniu.
Pomimo, że już go nie obchodzę jak kiedyś, a synek jest jeszcze za mały by czekać na nadejście tego brodatego Pana, postanowiłam chociaż na paznokciach uczcić ten dzień :)




Zacznę od lakieru bazowego.
Piękny błękit który idealnie pasuje mi na ten zimowy krajobraz który obecnie mam za oknem.

Pierre Rene 264
Typ - Krem
Krycie - 2 warstwy
Konsystencja - średnia, wchodząca w rzadką
Pędzelek - długi, lekko spłaszczony
Czas schnięcia - ok.15-20min
Zmywanie - bez problemu
Dostępność - internet, małe sklepy kosmetyczne
Pojemność - 11ml
Cena - 8,50zł (sklep kosmetyczny)

Informacje dodatkowe - osobiście bardzo polubiłam się z tą firmą, posiadam tylko dwa lakiery, ale myślę, że na tym się nie skończy. Maluje się nimi bardzo przyjemnie, dobre krycie, brak smug i piękne kolory, czego chcieć więcej? :)



A teraz przejdźmy do zdobienia tematycznego.
Na niebieską bazę nałożyłam naklejki wodne od promoto (obecnie mają wiele pięknych zimowych wzorów), pracowało mi się z nimi bardzo dobrze i szybko.
Po wyschnięciu naklejek białym lakierem dodałam śnieg, pokryłam go również srebrnym pyłkiem którego na zdjęciach niestety nie widać...

Po upływie godziny, mój śnieg stopniał - niestety kwik ściągnął tą grubszą warstwę lakieru na końcówkach - wybaczam mu to jednak, pierwszy raz mi się to zdarzyło i mam nadzieję, że ostatni :)

Zdjęcie od razu po wykonaniu...

Zdjęcie po upływie godziny...

Poszłam na łatwiznę, z bólem przyznaję, że ostatnio prowadzę kłótnie z farbkami akrylowymi, wczoraj ponownie do nich zasiadłam i ponownie mi nie wyszło.. Pora od nich troszkę odpocząć.


Jak Wy obchodzicie Świętego Mikołaja?
Niestety ja ponownie użerając się z polską papierową robotą (dostanie becikowego to nie taka prosta sprawa.. obstawiam, że większość się nawet o nie nie stara, bo załatwiania jest coniemiara) muszę docisnąć pasa i raczej na nic sobie w tym roku już nie pozwolę, w końcu bobas ważniejszy od mojego lakierowego maniactwa ^^

Mam nadzieję, że u Was powodzi się lepiej i sprezentujecie rodzinie czy ukochanym chociaż małe podarki.


PS. Mój blog 5 października obchodził rocznicę, zauważyłam to wczoraj - brawa dla mnie :/


Pozdrawiam ciepło,

38 comments:

  1. Super!! Fajny pomysł z tymi naklejkami :)

    ReplyDelete
  2. Wyszło ślicznie, uwielbiam Świąteczne zdobienia <3

    ReplyDelete
  3. Szkoda, że na zdjęciach nie widać tego pyłku ;) Fajne zdobienie, też ostatnio nie maluje nic ręcznie. Naklejki dobra sprawa ^^ Ja jestem na antybiotyki i z domu nie mogę wychodzić, więc zaraz zabieram się na pieczenie babeczek jako prezent mikołajkowy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj to życzę szybkiego powrotu do zdrowia :* Dziś ja raczej również się z domu nie ruszam w Gdańsku dość mocno wieje, zresztą jak w całej polsce

      Delete
  4. Świąteczne zdobienia mnie zdecydowanie nie przekonują, ale lakier bazowy ♥.♥ Cudowny!

    ReplyDelete
  5. Ale zimowo się zrobiło :) Uroczy manicure :)

    ReplyDelete
  6. świetne te naklejki :) cudownie wyglądaja w połączeniu z tym kolorem :)

    ReplyDelete
  7. wszystkiego naj naj dla blogaska :D
    a zdobienie świetne :)

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyszło :) I kolor bazy - cudo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS Nieustającej weny z okazji 14-stej miesięcznicy :D

      Delete
  9. lakier bazowy ma świetny kolor :)
    A naklejki wyglądają genialnie !

    ReplyDelete
  10. ślicznie a ja się zastanawiałam czy ktoś dziś wyskoczy z mikołajowym zdobieniem :) dobra jesteś pominęłaś urodziny swojego bloga ale usprawiedliwienie masz :) także 100lat dla bloga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anitko byłam świecie przekonana, że blog prowadzę od stycznia.. zapomniałam, że w grudniu zrobiłam dłuższą przerwę :/

      Delete
  11. Tego samego Mikołaja mam dziś na paznokciach:)

    ReplyDelete
  12. Piękne są te naklejki :-)
    Nie lubię jaki mi tak top zbierze lakier z końcówek :) Ale wygląda tak jak napisałaś - jakby stopniał :D

    ReplyDelete
  13. użycie naklejek nie jest do końca pójściem na łatwiznę, łatwe to jest zostawienie jednego koloru :) naklejki trzeba dobrze umiejscowić i ładnie zespolić z mani - Tobie jak zawsze udało się idealnie ;D
    ah więc spóźnione życzenia dalszego udanego blogowania! :*

    ReplyDelete
  14. Wszyscy już widzę z świątecznymi zdobieniami się prezentują.:) Trzeba też coś zmajstrować.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przepadam za tematycznymi, ale te naklejki mnie urzekły^^

      Delete
  15. lubie takie kolory na pazurkach, zdobienie iscie swiateczne :) my z becikowym nie mielismy zadnych problemow
    gratki z okazji spoznionych urodzin bloga :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam głównie z tego powodu iż w 2012 pracowała u kogoś a później założyłam firmę.. przez to doszedł stos papierów.. miałam też 2 ginekologów, z jednym długooo nie mogłam się spotkać i tak to wszystko się przeciąga :/

      Delete
  16. A widziałam już dzisiaj podobne zdobienie u Karoli z kosmetycznieinietylko :) Się zgrałyście hehe :D Fajne są te naklejki :)

    ReplyDelete
  17. Wszystkiego najlepszego dla bloga.. spóźnione:P
    Lakier bazowy jest prześliczny.. całe zdobienie po prosu wyjątkowo urocze:)
    Z becikowym tez się użerałam.. jakiś koszmar, łaskę robią z 1000zł.... a tak namawiają na powiększanie rodzin:/ Żenada... Cudem się udało, więc mam nadzieję, że Wam też się poszczęści;)
    Właśnie przed chwilą znajoma mi mówiła, że na Ukraninie rodzice costają w przeliczeniu 10.000 zł!!! Rozłożone na raty jakoś... nie ma to jak nasza pomoc państwa:/

    ReplyDelete
  18. Zabiłaś mnie tym mani, wczoraj się zastanawiałam nad zakupem tych naklejek, dzisiaj patrzę, takie cudo z nich stworzyłaś :) Powiem ci że ten ściągnięty lakier przypomina zaspy śniegu, fajnie to wygląda :D
    Powodzenia w załatwianiu formalności :)

    ReplyDelete
  19. jak słodziutko wyszło :) a baza pod naklejki ma świetny kolor :)

    ReplyDelete
  20. Aaaa! jak pięknie! A lakiery Pierre Rene uwielbiam :) Mam parę w swojej kolekcji i jestem zadowolona :) jedyny ich minus to to, że szybko gęstnieją :(

    ReplyDelete
  21. Te naklejki są świetne ;) Całe mani wygląda bardzo ładnie i wprowadza w świąteczny klimat ;)

    ReplyDelete
  22. Pazurki są piękne :):) bardzo fajnie wykorzystane naklejki :)

    ReplyDelete
  23. ale fajnie wyszło :D ten lakier bazowy genialny jest :D

    ReplyDelete
  24. wspaniały mani :) uwielbiam zimowy klimat, idealnie dobrałaś motywy !

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.