Energetic pastels

Witam i zapraszam do obejrzenia mojego pierwszego razu z pionowym gradientem :)



Pionowy gradient podziwiałam u Was od dawna, sama potrzebowałam troszkę czasu aby po raz pierwszy się z nim zmierzyć. Wrażenia? Podziwiam te osoby, które tworzyły tęczę na paznokciach, pewnie zużyłyście tonę gąbeczek ^^
Wracając jednak do mojego zdobienia, postanowiłam połączyć miętę Flormar BT02 z różem Diadem 260. Nie obyło się bez małych problemów, już przy samym cieniowaniu zauważyłam iż mięta znacznie przeważa nad różem i ciężko stworzyć ładne przejście tych kolorów. Efekt końcowy na szczęście okazał się być dość zadowalający jak na ten pierwszy raz :)
Całość dodatkowo pokryłam glitterem hand made.


Przepraszam za tak małą ilość zdjęć, niestety musiałam wybrać takie na których ilość bąbli powietrza jest jak najmniejsza. Za pewne niektóre z Was czytały moje żale na facebook'u  dotyczące top coat'u Eveline 3w1 Multiaction... robił mi to samo za każdym razem gdy go używałam - już wylądował w koszu! 
Dajcie znać co sądzicie o moim dość nietypowym połączeniu kolorów, ostatnio potrzebuję takich energetycznych rozwiązań na paznokciach :)



Pozdrawiam,

12 comments:

  1. szkoda, że ten top tak psoci :(
    ale gradient wyszedł ci świetny, ja takiego jeszcze chyba nie próbowałam ;-)
    bardzo mi się podobają te czarne piegi :-)

    ReplyDelete
  2. fantastyczny gradient! sama pewnie jeszcze sporo czasu będę potrzebować, żeby go spróbować :)
    i właśnie dziś chcę użyć bardzo podobnych kolorków ^^

    ReplyDelete
  3. Świetnie dobrane kolorki, bardzo mi sie podoba. :)

    ReplyDelete
  4. Gradient wyszedł świetnie i takie nietypowe połączenie kolorków bardzo mi się spodobało ;) czasem warto próbować czegoś nietuzinkowego ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładnie Ci to wyszło :-) Muszę w końcu wypróbować tę metodę zdobienia, bo jest efektowna :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię pastele i pionowy gradient.. Jestem zdecydowanie na TAK :)

    ReplyDelete
  7. Jaki śliczny efekt, uwielbiam pastelowe połączenia <3

    ReplyDelete
  8. świetne połączenie kolorów :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.