Red White nad Black

Witam!
Zapraszam Was dzisiaj na bardzo klasyczne połączenie kolorów oraz zdobienie wykonane nowym nabytkiem, płytką VL-4.


Początkowo po prostu chciałam wypróbować lakier otrzymany w prezencie na urodziny (Inglot 801). Tego samego dnia dotarła do mnie ( po długim wyczekiwaniu ) płytka VL-4. Większości z Was na pewno dobrze znana. Nie mogłam się jej oprzeć i wieczorem zaczęłam kombinować. Na serdecznym paznokciu miałam biel, postanowiłam na nią nałożyć Snow Dust od Lovely i przykryć go top coatem. Na czerwieni Inglota dodałam jedną warstwę Bell Glam Night 01. Całość ostemplowałam dość misternym zdobieniem, niestety jak widać moja czerń nie spisała się w 100% tak jak powinna... No cóż trudno, nadrobiła za nią biel, na paznokciu serdecznym powstał piękny migoczący wzór, widziałabym siebie w takim zdobieniu na własnym weselu^^





Debiut płytki uważam za udany, oczywiście w międzyczasie ponownie wzór z niej zawitał na moich paznokciach, ale na to przyjdzie jeszcze pora... A teraz chętnie poznam Waszą opinię na temat pokazanego dziś manicure :)



 Pozdrawiam,

27 comments:

  1. Piękne! Czerwony wzoreczek wygląda świetnie ,a biały serdeczny to już poezja ;) Masz rację idealnie pasowałby na ślubną stylizację ;)

    ReplyDelete
  2. Śliczne. A serdeczny całkowicie wymiata ! :-)

    ReplyDelete
  3. Cudne mani nią wymalowałaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znajduję takie perełki dla siebie między innymi dzięki Tobie :* :)

      Delete
  4. przepięknie Ci wyszło i super połączyłaś ze sobą kolory. Jeśli chodzi o ślub to faktycznie wzór na serdecznym z bielą pięknie się prezentuje i nadaje się na ślubny manicure :D

    ReplyDelete
  5. Ooo ale ten serdeczny cudownie wyszedł <3 się nie mogę napatrzeć <3

    ReplyDelete
  6. Przepięknie prezentuje się całe mani :) Serdeczny jest cudowny :)

    ReplyDelete
  7. Najpiękniejszy jest ten biały ♥

    ReplyDelete
  8. Bardzo lubię takie zdobienie,bo jest klasyczne i kobiece:-)

    ReplyDelete
  9. Wzór jest piękny! Btw, właśnie w tej chwili robię paznokcie i będę odbijać jeden z motywów VL4 :-D
    A z racji na kolorystykę, czerwono czarne paznokcie niesamowicie mi się podobają ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale do czasu kiedy je pokażesz pewnie już o tym zapomnę :P Pamiętam, że wciąż jesteś do tyłu z pokazywaniem zdobień ^^

      Delete
    2. No pewnie... wypominaj mi dalej, wypominaj :-P

      Delete
  10. Przepiękny! Trochę skojarzył mi się barokowo, ale jednocześnie tak delikatnie.. CUDO!

    ReplyDelete
  11. piękne! mam wrażenie, że gdyby czarny odbił się tak na 100% to nie byłoby takiego efektu ;)

    ReplyDelete
  12. pięknie i z klasą - podoba mi się (i to bardzo:))

    ReplyDelete
  13. Piekne zestawienie kolorystyczne i sliczny wzorek!

    Tylko czemu nie pokazalas plytki/ ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pośpiech, na pewno pokażę ją przy okazji następnego posta :)

      Delete
  14. Jakie śliczne mani, takie eleganckie <3

    ReplyDelete
  15. Barokowe ;) Bardzo dobrze wygląda na paznokciach w kształcie migdała

    ReplyDelete
  16. Pięknie to wymyśliłaś, mnie ta nie czarna czerń bardzo się podoba, efekt jest taki stonowany, jakbyś żelkiem wystemplowała. No, a serdeczny jest prawdziwym majstersztykiem, aż myślę nad zgapieniem i zrobieniem takiego mani mamie - ona uwielbia paznokcie z bielą :)

    ReplyDelete
  17. A takie pytanko mam. gdzie można kupić specjalny lakier do stempelków?

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.