Mint Sorbet and Sparkling Garbage

Pora zacząć nadrabianie zaległości, folder z zdjęciami pęka w szwach! Niestety coś ten mój zapał do pisania notek kuleje... Dzisiaj chciałam Wam pokazać manicure delikatny aczkolwiek zdecydowanie zauważalny! 



Pomimo iż Orly Sparkling Garbage gościło na moich paznokciach dość niedawno ( to zdobienie jest z przed 3 tygodni ) postanowiłam użyć go ponownie tym razem w połączeniu ze stemplami. Pomysł zrodził się bardzo szybko, miałam jednak obawy co do krycia. Na szczęście Sally Hansen Mint Sorbet okazał się być idealny do tej roli. Postawiłam na wzór z płytki Cheeky Jumbo European Romance, głównym powodem było dobre ( głębokie ) wyżłobienie, jedna z niewielu która pozwala mi na stemplowanie lakierami o słabszej pigmentacji.



Pamiętam, że zdjęcia robiłam tuż po posmarowaniu rąk kremem ( kilka tygodni temu miałam spore problemu z jakością skóry :P ) przez co brakuje pięknego połysku - swoją drogą takie rzeczy pamiętam a co jadłam 3 dni temu na obiad już nie :P

Piszcie co sądzicie o mojej wersji na delikatny aczkolwiek przyciągający wzrok manicure.



Pozdrawiam,

18 comments:

  1. Ten OPI przypomina mi jakiś lakier z Golden Rose. Super to wygląda ^^

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądają te stempelki na twoich paznokciach :)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  3. o, jak fajnie :) z pamięcią mam jakby podobnie ^^

    ReplyDelete
  4. bardzo mi się podoba :) kto by pomyślał, że ta mięta w ogóle nadaje się do stempli ;-)
    sama też mam teraz problem z mobilizacją do pisania postów...

    ReplyDelete
  5. Świetne mani :) a ten Orlik jest niesamowity :D

    ReplyDelete
  6. krycie idealne, świetny efekt :)

    ReplyDelete
  7. Nie spodziewałabym się takiego dobrego krycia po tej miętce - super mani wyszło. Coraz bardziej podoba mi się błysk spod stemplowego wzorka.

    ReplyDelete
  8. Super to mani wygląda. Uwielbiam Sparkling Garbage!

    ReplyDelete
  9. Całość bardzo fajna, ale moją uwagę najbardziej przyciągnął ten lakier pod spodem.. Zupełnie go nie kojarzę.. Muszę wyszperać..

    Ps. Nie jest z Tobą tak źle.. U mnie jutro rano zdobienie z zeszłego lata ;)

    ReplyDelete
  10. Nie pomyślałabym, że taką bladą w sumie miętką tak fajnie wyjdą stemple ;) Mani zdecydowanie przyciąga wzrok ze względu na ciekawy wzór , no i przede wszystkim Sparkling Garbage! ;)

    ReplyDelete
  11. Tylko nie mój kolor ale wzór i pomysł rewelacja :)

    ReplyDelete
  12. Śliczne mani, delikatne, ale eleganckie :) I ten kolor :)

    ReplyDelete
  13. Genialne! Idealnie połączenie kolorów jak dla mnie :) Mimo kremu i tak się ładnie błyszczą ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.