Matowa syrenka

Witam, witam i od razu przepraszam za małą przerwę!
 Dzisiaj zapraszam na syreni ogon w wersji matowej :)


Syrenka została stworzona przy pomocy czterech lakierów nałożonych jeden na drugiem - czyli kanapeczka! Uwielbiam tego typu zabawy, szybki sposób na uzyskanie ciekawego efektu :)
Turkusowa kremowa baza to Sensique 162. Następnie nałożyłam dwa lakiery brokatowe, jeden z większym glitterem Essence 10 glorious aquarius oraz z mniejszymi drobinkami Sally Hansen Sea-ing Stars. Całość wykończyłam matowym top coatem od Lovely.




Lubicie takie połączenia? 




 Pozdrawiam,

21 comments:

  1. Bardzo łądne sa te mienice się elementy :D !

    ReplyDelete
  2. Ale ładniutkie te glitterki oba :D A lakier bazowy... Totalnie mój kolor ♥

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam mat połączony z brokatem ♥

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajna ta Twoja kanapeczka :) W macie super wygląda!

    ReplyDelete
  5. świetne! cudny mat - Lovely ma chyba najlepszy top matujący :)

    ReplyDelete
  6. Ciekawie "syrenka" w wersji matowej wygląda ;)

    ReplyDelete
  7. Świetne :) Rzeczywiście przypominają syreni ogon :)

    ReplyDelete
  8. Zmatowiony brokat, to powód dla którego żyję :D nie ale serio, uwielbiam motyw matowego brokatu, w jakiś magiczny sposób mat wydobywa głębię błyskotliwości brokatu i po prostu kocham ten efekt. Na Twoich pazurkach wygląda przecudnie <3 Super połączenie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, zmatowiony brokat potrafi wyglądać zupełnie inaczej niż w oryginalnej wersji, ja ostatnio złapałam "bakcyla" na takie zabawy :)

      Delete
  9. genialne połączenie kolorków! <3

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam kanapeczki, a ta jest na dodatek cudnie morska :-)

    ReplyDelete
  11. Wygląda to świetnie, bardzo lubię zmatowiony brokat. Morskości to totalnie mój klimat, jestem zauroczona!

    ReplyDelete
  12. Mam ten lakier, jest cudny.
    Zdobienie wygląda super!!! Też muszę się tak zacząć bawić :)

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam kłaść matowy top na wszystko co się świeci :-D

    ReplyDelete
  14. Piękny ten lakier od sensique a w połączeniu z innymi dał świetny efekt:)

    ReplyDelete
  15. Oj tak, bardzo lubię wszelkie brokaty w macie!

    ReplyDelete
  16. Ślicznie, uwielbiam zmatowiony brokat <3 Przypomniałaś mi właśnie, że muszę kupić matowy top coat :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.