Projekt SM: Podsumowanie Tygodnia 5

Witam!
To już przed ostatnie podsumowanie w projekcie Stemplowej Maniaczki. Tym razem wybrałam najlepszą piątkę "zwierzaków" :)



Nie spodziewałam się, że ten tydzień tak bardzo mi się spodoba! Pojawiło się wiele ciekawych zdobień a najbardziej wpadła mi w oko ta piątka:

Nie będę ukrywać, że motyw sawanny bardzoo mi się podoba, szczególnie w zestawieniu z gradientem!

Jedne z najpiękniejszych pawich piór jakie widziałam!

ANAmorfoza
Holo ośmiornica? Świetny pomysł :)

Justine stworzyła bardzo fajną komiksową propozycję, hydranty są prześwietne! 

Gadzia skóra! Pięknie odbita i bardzo mi się spodobała!


Pozostał nam ostatni tydzień, tym razem będą to zdobienia dowolnie przez Was wybrane. Liczę na to, że każda z Was pokaże swoje ulubione metody/motywy stemplowe!
Pamiętajcie, że na sam koniec projektu odbędzie się głosowanie na najlepszą pracę! ( myślę, że będzie to miało miejsce w przyszłą środę ).

Które zdobienie z tego tygodnia przypadło Wam do gustu najbardziej? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)




Pozdrawiam,


18 comments:

  1. Najlepsze te Justyny i Inanny <333

    ReplyDelete
  2. holo-ośmiornica i gadzia skóra <3 mistrzostwo!

    ReplyDelete
  3. MatMaja i Inanna - ąz brak mi słów, przepiękne :)

    ReplyDelete
  4. dziękuję za wyróżnienie ;) ośmiornica, paw i wąż też bardzo mi się podobają :D a oprócz tego żyrafy, których użyły belgijska i MMMaloka ^^

    ReplyDelete
  5. Wszystkie cudne są ciężko coś wybrac :-)

    ReplyDelete
  6. czwórka najlepsza, ale wszystkie są świetne i widać, że zrobione z sercem ;)

    ReplyDelete
  7. Wszystkie prace są zrobione z zaangażowaniem, po prostu z tygodnia na tydzień robi się coraz piękniej. Galeria tego projektu jest niesamowita!
    Dziękuję za wyróżnienie - ten wzór miał ze mną na pieńku, trudno go było pobrać z płytki, jest tak delikatny, że albo szczegóły się nie odbijają, albo całość zamazuje. Dopiero Mundo pieczołowicie odbijany dał mu radę!

    ReplyDelete
  8. A ja nie zdążyłam napisać posta i dopiero teraz się za niego zabieram.

    A z całej piątki zdecydowanie ośmiornica!!! Jest obłędna!!!

    ReplyDelete
  9. Pawie pióra są piękne. Dla mnie najpiękniejsze :>

    ReplyDelete
  10. Od początku na MatMaję stawiałam, bardzo mi się spodobała gadzia skórka :)

    ReplyDelete
  11. Wszystkie mi się podobają ,nie umiałabym wybrać jednego , bo widać, że w każde zdobienie dziewczyny włożyły swoje serce ;)

    ReplyDelete
  12. Z miłości do paznokci - piękność :)
    Ja niestety odpadłam z zabawy, ledwo wyrabiam się z czymkolwiek w ostatnich tygodniach :( Ale gratuluję dziewczynom wytrwałości :)

    ReplyDelete
  13. Świetne wszystkie prace, ja podziwiam Was dziewczyny za udział w takich projektach, ja z braku czasu nie wyrobiłabym się. Ale oglądam i podziwiam:))

    ReplyDelete
  14. Oj można nacieszyć oczy tymi pracami! ;)

    ReplyDelete
  15. piekne prace w tym tygodniu! ośmiornica niebanalna :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.