Green holo gradient

Pogoda na majówkę nie dopisuje, nie wiem jak Wy, ale ja się nie poddaję i będę dziś grillować!
Na moich paznokciach wciąż królują zielenie tej wiosny to chyba mój ulubiony kolor.



Do stworzenia cieniowania użyłam 2 lakierów holograficznych Colour Alike 517 oraz Bambarka oraz Satyny od Wibo nr. 2. Niestety jak widać ich urok został bardzo mocno przyćmiony top coat'em. Mimo tego sam gradient bardzo mi się spodobał. Jednak to właśnie zdobienie skłoniło mnie do zakupu lakierów konad ( czerni i bieli ) ponieważ uważam, że lekko transparentne liście nieco zepsuły efekt końcowy. Wiem wiem znowu narzekam! Finalnie jednak mani nosiłam kilka dni i chętnie spoglądałam na paznokcie :)





Mam nadzieję, że pomimo niepogody Wasze majówki będą przyjemne!
Koniecznie dajcie mi znać czy przypadł Wad do gustu mój zielony holograficzny gradient :)





 Pozdrawiam,

27 comments:

  1. prześliczny gradient, kolory też bardzo ładne
    troszkę ponuro jak dla mnie, ale gdybyś pokazała to zdobienie na jesień to pewnie bym się rozpływa z zachwytu.
    Całość bardzo mi się podoba, tylko jest taka troszkę smutna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm w sumie masz racje! gdyby efekt holograficzny był nieco mocniejszy może nie byłoby aż tak ponuro :P

      Delete
    2. tak, myślę, że gdyby holo mocno się wybijało, bardzo by rozjaśniło całe zdobienie :)

      Delete
  2. świetnie wygląda holograficzny gradient :)

    ReplyDelete
  3. Wygląda super!!!

    Co do czerni i bieli też muszę kupić konkretne lakiery i dobrze kryjące do stempli.

    ReplyDelete
  4. Ostatnio bardzo podobają mi się takie odcienie zieleni więc dla mnie to mani jest w sam raz :-)

    ReplyDelete
  5. Super gradient. Całość wygląda niesamowicie.

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie kolory, jestem jak najbardziej na TAK :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękne <3 kocham takie kolory a ten holo gradient zwyczajnie mnie zachwyca! Listki pasują idealnie :D

    ReplyDelete
  8. Bardzo mi się podoba to mani :) Nic tam nie narzekaj!!!

    ReplyDelete
  9. Kolory w mani pasują do pogody - zachmurzone niebo i już bardzo rozwinięta zieleń. Mnie się podoba bardzo, to takie moje ulubione kolory, a nawet ulubione lakiery! Masz nie narzekać, jest super!

    ReplyDelete
  10. Przepiękny gradient ;) kolorystyka też bardzo mi się podoba ;) Ja dzisiaj wzięłam się za porządki w domu, bo cóż można robić w taka paskudną pogodę :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pocieszająco powiem, że ja porządki mam dziś w planie - po tym grillu :D

      Delete
  11. piękne połączenie i idealny gradient :)

    ReplyDelete
  12. Piękny gradient! Aż mi się zieleni na paznokciach zachciało :-D
    My też się nie poddajemy - czy deszcz czy śnieg, jutro (a w zasadzie już dzisiaj :-P) będzie grill :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nas finalnie zaraz przed grillem przestało padać i wszyło słońce ^^ a więc całkiem przyjemnie :)

      Delete
  13. Śliczne kolorki i wzorek również:)

    ReplyDelete
  14. ja też grillowałam wczoraj mimo braku pogody, a dzisiaj mam tyle rzeczy do zrobienia... a słońce świeci za oknem... :D
    cudowny gradient <3

    ReplyDelete
  15. ale piękny ten gradient!!! nawet w wersji solo bez stempli musi być cudny :))

    ReplyDelete
  16. Świetny ten gradient ! I połączenie z listkami idealne.

    ReplyDelete
  17. Można na akrylach malować zwykłym lakierem?

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.