Projekt SM: Inspiracje Dwukolorowe

Witam,
Dzień pochmurny i deszczowy jednak myślę, że inspiracje na kolejny tydzień projektu każdemu poprawią humor! Pora na stemplowanie w dwóch kolorach ( lub więcej ;) ).



Jak widzicie na początek tradycyjnie moja propozycja. Dość długo kombinowałam jaki wzór i kolory wybrać do tego tygodnia. Finalnie padło na kręciołki z płytki hehe 003. Miałam wielką nadzieję, że do czasu aż przyjdzie pora na stemplowanie w kilku kolorach dojdą moje MDU, niestety minęło już ponad 1.5 miesiąca a ich wciąż nie ma :/ Z lekkim zawodem zaczęłam grzebać w lakierach i poszukiwać kolorów które będą ładnie się prezentować i współgrać z sobą. Wygrzebałam dwa matowe velvety od Golden Rose, czerwień nr. 106 oraz fiolet nr.107. Oczywiście jak to ja musiałam kombinować z kolorami bazowymi i niestety troszkę tego żałuję. Baza fioletowa okazała się być idealna niestety na łososiu wzór nie wygląda aż tak ładnie - choć pomimo tego byłam bardzo zadowolona z zdobienia i dumnie nosiłam je na paznokciach :)


O co tak na prawdę chodzi w tygodniu dwukolorowym? Cóż może nie do końca trafiłam z nazwą, gdyż pewnie większości z Was kojarzy się ona po prostu z użyciem dwóch kolorów przy zdobieniu. Jednak ja miałam na myśli coś innego a mianowicie odbicie samego wzoru w więcej niż jednym kolorze jednocześnie lub też kilkukrotnie odbijając np. kwiat w różnych kolorach. Mam nadzieję, że jak przejrzycie inspiracje poniżej wszystko stanie się jasne :)





Myślę, że można również pod ten tydzień podciągnąć podwójne stemplowanie, czyli nakładanie jednego wzoru na drugi w różnych kolorach :)





Mam nadzieję, że teraz udało mi się wyjaśnić co miałam na myśli w 4 tygodniu projektu! :) 
Będzie kolorowo i na pewno nie jedna z Was pierwszy raz spróbuje tego rodzaju stemplowania, a warto bo efekty bywają niesamowite! - życzę dobrej zabawy :)



Pozdrawiam,

21 comments:

  1. Zrobiłam ostatnio paznokcie w takim stylu, więc nawet nie będę musiała wymyślać nic na ten tydzień, jej :D Chyba, że coś mnie natchnie, to będą dwa zdobienia :D

    ReplyDelete
  2. Całkiem ciekawie to wykombinowałaś :) Z inspiracji nr 1 pięknie wygląda.

    ReplyDelete
  3. Twoje zdobienie wyszło obłędnie <3

    ReplyDelete
  4. Super ! Mi bardzo poprawi humor oglądanie takich cudnie kolorowych paznokci :-)

    ReplyDelete
  5. 'kręciołki' : D

    Cudo! Jak Charlie i Fabryka Czekolady, fantastyczne te wzory! Ja dziś też mam kolorowe stamped paznokcie i od razu bardziej wiosennie : )

    ReplyDelete
  6. O tyle, o ile Twoje zdobienie mi się podoba, to większość tych zamieszczonych niżej już niekoniecznie. Wszystko niby pięknie, ładnie, ale jak dla mnie to za dużo tego wszystkiego na paznokciach... nie lubię takiego przepychu w zdobieniach, wolę jakieś delikatne elementy :)

    ReplyDelete
  7. Twoja propozycja bardzo mi się podoba :) Fakt - może zdecydowałabym się na jeden kolor, ale oba fajnie wyglądają! Ato piórko w inspiracjach jest nieziemskie, ślinię się do tego mani już jakiś czas :D

    ReplyDelete
  8. Piórko i twoje kręciołki są najlepsze, te pozostałe mani mnie nie przekonują. Kręciołki są obłędne i dobór kolorów idealnie się komponuje w całość.

    ReplyDelete
  9. Przepiękne są te Twoje kręciołki ;) Super kolorki , świetny wzór i perfekcyjne wykonanie ;) Jestem pod wrażeniem ;)

    ReplyDelete
  10. A ja myślałam o gradiencie i na to jakiś wzorek. No ale co ostatecznie wyjdzie to nie wiem :)

    ReplyDelete
  11. Fajne te zakrętaski, idealnie odbite, i nawet nie sadziłam, że połączenie czerwieni z fioletem będzie tak ładnie współgrać :)

    ReplyDelete
  12. Twoje zdobienie jest mega ! I ten połysk tych lakierów :) super idealne przejścia lakierów!

    ReplyDelete
  13. i co tu wybrać, tyle możliwości a czasu tak mało ;-)

    ReplyDelete
  14. Te piórka są piękne ♥ Teraz mam ciężki wybór, której z 2 płytek użyję xD Chyba, że zdarzy się cud i przyjdzie mi paka z bps xDDD

    ReplyDelete
  15. Cudne! Bardzo mi się podobają Twoje pazurki :)

    ReplyDelete
  16. Wyszło pięknie. Uwielbiam ten wzór. Nie wiem czy to nie najlepszy jaki mam na płytkach z serii hehe..

    ReplyDelete
  17. świetne inspiracje :)) a Twoje kręciołki - dla mnie bomba!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.