Projekt SM Podsumowanie tygodnia 1

Witam!
Pierwszy tydzień projektu już jest za nami. Uzupełniłyśmy braki w tematyce czarno-białej ;)
Zachęcam do przeczytania dalszej części posta w niej 5 najlepszych ( moim zdaniem ) prac.



Wybór nie był łatwy ( i bardzo dobrze! ), ale po dłuższych przemyśleniach wyróżniłam te oto prace:

Bardzo spodobała mi się estetyka wykonania, nie raz te najprostsze zdobienia bywają najtrudniejszymi bo właśnie w nich każde niedociągnięcie jest bardzo widoczne.

Pomysłowość! Obecnie coraz więcej ukazuje się zdobień w stylu negative space, ale takiego połączenia wzorów jeszcze nie widziałam, na pewno tego czarno białego manicure nie można nazwać nudnym ;)

Na pewno nie jeden raz narzekałyście na słabą biel do stemplowania, nie wiem czy Natalia z zamierzeniem użyła bieli o słabej pigmentacji czy też z przypadku - nie ważne! urzekły mnie te wodniste róże, jakby były ułożone z dymu.

Piękne, estetyczne i eleganckie połączenie czerni i bieli :) Klasyka w końcu również jest wskazana!

ANAmorfoza
Piaski! Bardzo rzadko widuję stemplowe zdobienia na nich, a w bieli i czerni nie widziałam chyba nigdy. 


Mam nadzieję, że w kolejnym tygodniu wybór będzie jeszcze trudniejszy! Muszę przyznać, że jestem go najbardziej ciekawa, a więc dziewczyny, zabieramy się za kolorowanie ;)
Pamiętajcie, że wszystkie prace możecie zobaczyć w zakładce Projekt Stemplowej Maniaczki!



Pozdrawiam,


20 comments:

  1. świetne prace, pierwsza to zdecydowanie mój faworyt

    ReplyDelete
  2. Średnia pigmentacja bieli była zamierzona :) Chciałam aby róże były delikatne, nie zdominowały całego mani. To motylki miały być tym elementem, który jako pierwszy rzuca się w oczy :) Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie! Miło jest być docenionym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ależ proszę bardzo :) Należało się! Sama muszę kiedyś wypróbować takiego stemplowania :)

      Delete
    2. Też uważam, że te różyczki zrobiły robotę :) Świetnie pomyślane!

      Delete
  3. Gratulacje dla wszystkich wybranych! Jak to mówią mucha nie siada ;-)
    Też czekam z niecierpliwością na ten tydzień - prace z poprzedniego wymiatają i aż strach pomyśleć co się będzie działo przy ,,kolorowankach" :-D Uczta dla oczu ;-)

    ReplyDelete
  4. Zdobienia, które mi się spodobało tu nie ma :(
    A czy ja mogę prosić o umieszczenie zdjęcia konkursowego w podsumowaniu? Niestety zamieściłaś to co opisałam że się nie udało i było tylko dodatkiem :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo Cię przepraszam za pomyłkę :( Już wszystko naprawiłam, niestety te ostatnie posty wklejałam na szybko ( przyznaję się bez bicia ) i nie czytałam ich do końca.

      Delete
  5. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie. To bardzo budujące usłyszeć tak miłe słowa :) Również już czekam na kolorowankowe mani, będzie na pewno co oglądać!

    ReplyDelete
  6. Piękne prace, szczególnie Mgiełki M :)

    ReplyDelete
  7. Przydymione róże wyglądają genialnie <3 zdobienie Owidii też mnie urzekło :)
    bardzo podoba mi się też sposób wykorzystanie wzoru pokazanego przez Malayę i wzór, który wybrała orientalmeat :)

    ReplyDelete
  8. Wszystkie prace są ekstra! :-)

    ReplyDelete
  9. pierwsze bardzo mi się podobają. Zresztą.. wszystkie są śliczne ;)

    ReplyDelete
  10. Malaya zrobiła świetną kombinację białoczarną z łączonych stempli, szkoda, że nie ma jej w wybranych pracach. Bardzo miło jest być docenionym za wysiłek i odnaleźć swoją pracę wśród pozostałych wybranych. Dziękuję!

    ReplyDelete
  11. Wszystkie rewelacyjne ! Bardzo mi się podobają :-)

    ReplyDelete
  12. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) Mnie najbardziej przypadła do gustu praca MgielkiM, piękna, staranna i estetycznie wykonana :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.