colorful comics roses

Wiosna nareszcie pokazuje na co ją stać, mam dziś dla Was idealne zdobienie na tą piękną słoneczną pogodę! :)

Wraz z piękna pogodą powróciła moja chęć do ręcznego malowania. Pomimo napiętego grafiku dnia co jakiś czas znajdzie się chwila na dłuższe posiedzenie przy paznokciach :)
Na " wielki powrót " wybrałam dość prosty motyw komiksowej róży.






Jak widzicie pokusiłam się nawet o skromny tutorial!
1. Pomaluj paznokcie wybraną przez siebie bazą ( u mnie róż Sally Hansen Pink Blink ).
2. Przy pomocy sondy lub pędzelka namaluj nieregularne plamy w różnych kolorach.
 3. Następnie lakierem zielonym ponownie przy pomocy sondy lub pędzelka dodaj listki.
4. Na koniec czarną farbką akrylową lub lakierem namaluj obrys róży - nie muszą być idealne, efekt końcowy i tak będzie piękny! ;)
Pamiętaj aby całość pokryć top coat'em aby utrwalić efekt!


Co sądzicie o takich zdobieniach na wiosnę? Mi było żal zmywać różyczki, zdążyłam zapomnieć jaką satysfakcję daje ręczne malowanie :)



Pozdrawiam,

25 comments:

  1. O jak pięknie to wygląda :)) Bardzo mi się podobają - i tak kolorowo ♥

    ReplyDelete
  2. Proste i szybkie a jakie efekty ;)

    ReplyDelete
  3. Fajnie zdobienie. Idealne na wiosnę :)

    ReplyDelete
  4. śliczne! jaki piękny odcień tego różu bazowego :)

    ReplyDelete
  5. fajne, kojarzą mi się też trochę z tatuażami ;)

    ReplyDelete
  6. Genialne różyczki! ;-) Bardzo fajne zdobienie!

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne ;) bez obrysów plamki wyglądają jak owoce ;)

    ReplyDelete
  8. No nie powiedziałabym, że takie proste te kwiatuszki :-)dla mnie wyglądają super i faktycznie są tanie bardzo wiosenne, super pomysł z tym tutorialem:-)

    ReplyDelete
  9. cudnie <3 myślałam, że to stempelki :P

    ReplyDelete
  10. Śliczne, wiosenne, dziewczęce mani. Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  11. Piękne - tylko pozazdrościć wprawnej ręki. :)

    ReplyDelete
  12. Różyczki są śliczne!!
    No i dziękuję za tutka :)

    ReplyDelete
  13. Fajne te różyczki i podziwiam, że ręcznie malowane :-)

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę talentu, ja nie umiem na paznokciach namalować kompletnie nic :D

    ReplyDelete
  15. Różyczki są bardzo ładne, lubię kwiatki na pazurkach :)

    ReplyDelete
  16. Różyczkowe ombre :) Bardzo mi się podobają. Takie róże jeszcze przede mną - na razie jakoś nie mam weny.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.