Kwieciście

Witam!

Skoro z tematu Color Club teoretycznie jeszcze nie wyszłam to postanowiłam Wam dziś pokazać połączenie dwóch lakierów tej firmy :)



Jako baza posłużył mi Color Club Soul Sister czyli mój ulubieniec z całej czwórki. Położyłam go solo 4 cieniutkie warstwy. Kwiecisty wzór odbiłam z płytki VL4 Fioletowym holograficznym lakierem Color Club Wild at Heart. Muszę przyznać, że wykańczam go w tempie ekspresowym, zniknęło już ponad pół butelki - głównie zużyte na stemple ^^







Muszę się Wam przyznać iż przy obróbce zdjęć dumałam jakby prezentowało się zdobienie gdybym położyła żółtą bazę pod CC, kiedy je nosiłam na paznokciach byłam zachwycona - wtedy jeszcze nie wpadłam na pomysł z podbiciem koloru. No cóż trudno może jeszcze będzie na to okazja :)




 Pozdrawiam,

12 comments:

  1. Ach ten błysk w tym żółtym CC! Fajnie wygląda taka kolorystyka :)
    Możesz rozważyć, jeśli masz ochotę, używanie do fioletowych stempli CA Figa z Makiem, daje radę. Chyba, że powód użycia Wild at Heart jest jakiś głębszy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedyny jest taki, że ładnie odbija, choć sam w sobie na paznokciu przepiękny.. szkoda tylko, że odpada po 1 dniu noszenia bez topu.. a top strasznie przygasza efekt :/

      Delete
  2. Jaka fajna ta płytka ! I koty :D

    ReplyDelete
  3. Muszę w końcu zdobyć płytkę :)

    ReplyDelete
  4. kolorystyka jest taka jakaś nietypowa, ale bardzo mi się podoba, calość wygląda bardzo ciekawie :)

    ReplyDelete
  5. ten żółty CC ma niesamowity urok a połączenie go z ciemnym fioletem było strzałem w 10 :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.