Projekt SM: Inspiracje Elegancja

Witam witam, a raczej Dobry Wieczór.
Pora na dawkę inspiracji dla tych którzy jeszcze nie wpadli na to co zmalować na kolejny już 3 tydzień projektu którego tematem jest Elegancja.
Na pierwszy ogień tradycyjnie pokazuję moją propozycję.



Od początku wiedziałam, że postawię na wersję kolorystyczną która będzie jak najmniej oczywista. Pomimo iż uwielbiam połączenie czerni z srebrem w wersji stemplowej ( uważam je za najbardziej eleganckie ) to nie chciałam decydować się na takie rozwiązanie. Przypomniałam sobie o nie dawnym odkryciu, lakierze który uwielbiam a nie sądziłam, że będzie tak ładnie obijał na ciemnych kolorach - Golden Rose Rich Color 42. Jako bazę pod zdobienie użyłam Sally Hansen 856 Belle of the Ball - muszę go Wam kiedyś pokazać solo bo niestety w tym manicure widać go niewiele. Wzór wybrałam z płytki VL4, nie sądziłam, że te kolory z tym motywem będą wyglądać tak ładnie. Czasem eksperymenty popłacają :)



A teraz pora na kilka inspiracji znalezionych w otchłani internetu.
Pod zdjęciami znajdują się linki do źródła :)











Czujecie się natchnione? Mam taką nadzieję :)
Jestem bardzo ciekawa Waszych prac, każda z nas za pewne postrzega elegancję w stemplowaniu nieco inaczej. Jak Wy ją widzicie?




Pozdrawiam,



26 comments:

  1. Jak dla mnie bardzo elegancko:) do tego te kolory. Super :)

    ReplyDelete
  2. Przepiękna jest ta twoja propozycja ♥ Ja jutro spróbuję coś zmalować, może najdzie mnie coś :D

    ReplyDelete
  3. piękne inspiracje ;) bardzo mi się podoba Twoja propozycja na ten tydzień ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo elegancko i bardzo ładnie ;) Nie znam tego lakieru SH i chętnie obejrzę go solo ,bo ciekawie się prezentuje w wersji stemplowej ;)

    ReplyDelete
  5. SH Bell of the Ball pamiętam jak macałam w sklepie w Londynie i poskąpiłam go sobie. Głupia ja! U nas nie widziałam :(, a jeśli już, to w strasznej cenie.
    Myślałam o czymś w stylu tego, co ty zrobiłaś, ale w trochę innych kolorach, a teraz już nie wiem - takie cudne inspiracje pokazałaś! Jestem w kropce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest na allegro w cenie ok. 8zł także nie ma źle :)

      Delete
  6. Piękny jest ten odcień czerwieni SH - z chęcią zobaczę go bez żadnych dodatków ;-)
    Natomiast co do tego tygodnia miałam kompletne zaćmienie... dopiero przed chwilą skończyłam zdobienie które z trudem wykombinowałam :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niestety Projekty mają swoje plusy i minusy, czasem wena jak na złość nie chce przyjść - znam to doskonale :P

      Delete
  7. Piękna jest ta Twoja propozycja :) Inspiracje też świetne!

    ReplyDelete
  8. Miło mi, że znalazłam się w inspiracjach ^^ żałuję, że ostatnio brak mi czasu, bo tematy projektu są super :) powodzenia dziewczyny!

    ReplyDelete
  9. Widzę, że rewelacyjnie odbija się ten GR, muszę nad nim pomyśleć. Zdobienie wyszło bardzo ładnie. A dzięki inspiracjom naszła mnie ochota na zmalowanie czegoś w eleganckim stylu :)

    ReplyDelete
  10. Wszystkie wyglądają rewelacyjnie ;)

    ReplyDelete
  11. To niebieskie z domalowanymi różyczkami jest przecudowne, chętnie zrobiłabym coś podobnego <3 no ale moje zdobienie już jest gotowe, pierwsze fotki zrobione, niedługo post :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zgadzam się jest piękne, na pewno spróbuję je odtworzyć jak tylko dojdą moje mundziaki :)

      Delete
  12. Twoje zdobienie piękne <3 a z propozycji najbardziej podobają mi się te niebieskie z różami, bardzo urocze :)

    ReplyDelete
  13. Powiem Ci że ten tydzień sprawia mi najwięcej problemów:)

    ReplyDelete
  14. ja myślę raczej o czymś pastelowym, ale sama jeszcze nie wiem co wymodzę, a czas się konczy

    ReplyDelete
  15. bardzo mi miło <3
    dużo tu świetnych pomysłów :)

    ReplyDelete
  16. piękne to Twoje zdobienie :)

    ReplyDelete
  17. Cudowności.... Jestem zauroczona! Tym bardziej, że również posiadam Sally Hansen - Belle of the Ball. Pierwsza warstwa to duże zaskoczenie jak i kolor w butelce a ten na żywo :) 42 chyba też mam ;)

    ReplyDelete
  18. piękne połączenie, prosto i elegancko :) po obejrzeniu inspiracji, sama mam ochotę zmalować coś eleganckiego :))

    ReplyDelete
  19. Ślicznie Ci wyszło, bardzo elegancko :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.