Projekt SM: Inspiracje czarno-białe

Witam!
Projekt się rozpoczął i już można podziwiać pierwsze prace uczestników. Dziś mam coś dla tych którzy jeszcze nie zdecydowali co konkretnie pojawi się na ich paznokciach. Również i ja biorę udział w zabawie a moje prace będą się pojawiać właśnie w postach z inspiracjami :)
A więc moja czerń i biel idzie na pierwszy ogień...



Moja propozycja to czerń z rozbłyskiem srebrnego wyraźnego shimmeru czyli Q by Colour Alike 155 a na niej białym lakierem do stempli essence wzór "listków" odbity z płytki VL4.


A teraz pora na klika inspiracji znalezionych w zakamarkach internetu
( linki do źródła znajdują się pod każdym zdjęciem )


Co prawda Ola użyła tu jako bazy koloru granatowego jednak jak widać na zdjęciach można by wmówić wszystkim, że jest to czerń ^^


Piepitka to chyba najbardziej popularne czarno białe zestawienie.

Również dzięki płytce Mind Blow od B. Loves Plates pojawiło się wiele czarno białych stempli, trzeba przyznać, że robią świetnie wrażenie :)



Muszę przyznać, że przeglądając internet czuję niedosyt czarno białych stempli, wbrew pozorom nie ma ich aż tak wiele jakby mogło się wydawać. A więc pora na Nas aby poprawić tą statystykę! :)



Pozdrawiam,

22 comments:

  1. O co chodzi dokładnie z tym projektem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O stemplowanie! Tutaj są wszystkie informacje: http://www.redrouge-nailart.blogspot.com/2015/03/projekt-stemplowej-maniaczki.html

      Delete
  2. Bardzo ładne mani i fajne inspiracje. Biel i czerń to taka klasyka na paznokciach :-)

    ReplyDelete
  3. ale cuda, trudno będzie dorównać organizatorce ;-)

    ReplyDelete
  4. Czekam na biały lakier z BPS, ale coś mi się zdaje, że powinnam zainwestować też w ten z Essence *.*
    Świetne inspiracje! Moje zdobienie na ten tydzień jest już zmalowane, musi jednak chwilę poczekać na publikację, bo z czasem chwilowo u mnie średnio... ;)

    ReplyDelete
  5. Aż sobie pomyślałam, że ja chyba tylko raz robiłam manicure czarno biały :O Trzeba to poprawić! Ta biel od essence jest mega widzę :D

    ReplyDelete
  6. Fajne inspiracje. Wzór z kurczaczkami mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  7. Świetne!!!

    Ja mam juź też pierwsze zdobienie za sobą, ale nie jestem zadowolona z efektu i będę robiła drugie podejście :)

    ReplyDelete
  8. Czerń i biel to połączenie, które chyba nigdy nie wyjdzie z mody.. Podoba mi się bardzo.. :)
    VL-4 wymiata :)

    ReplyDelete
  9. Czarno - białe, klasyka, ale podobają mi się :D

    ReplyDelete
  10. Piękne mani zrobiłaś! Mój ukochany wzór z VL-4! I jeszcze Mroczek, którego chciałam użyć :(
    Cóż, wymyślę coś innego :D

    ReplyDelete
  11. A wydawałoby się , że połączenie black&white jest najbardziej popularne ;) śliczne mani zrobiłaś ;)

    ReplyDelete
  12. Czerń i biel mają w sobie coś tak magnetyzującego, że praktycznie każdy wzór jest świetny ^^ Twoje mani urzeka tym shimmerem spod stempla i wygląda to bardzo ślicznie <3

    ReplyDelete
  13. Śliczne mani, bardzo mi się podobają Twoje stempelki :)

    ReplyDelete
  14. Ja już robię!
    Inspiracje fantastyczne :) Czarno-białe wcale nie nudne!

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładne:-) niby powinny być klasyczne białe i czarne mało wzorków, ale śliczne są :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.