Projekt stemplowej maniaczki ZACZYNAMY!

No to co? Zaczynamy!
Od dzisiaj do 12.04.2015 czekam na Wasze prace w pierwszym tygodniu projektu stemplowej maniaczki: czarno-białe. Pamiętajcie, że linki do waszych postów z pracą na dany tydzień wklejacie do zakładki Projekt Stemplowej Maniaczki KLIK.



Przejdźmy do listy osób, które do tej pory zgłosiły swoją chęć udziału:

ANAmorfoza

Jeśli nie ma Was na liście lub też chcecie dołączyć do zabawy dajcie znać w komentarzu pod tym postem! Pamiętajcie, że możecie dołączyć do projektu w każdym momencie jego trwania :)
A dla przypomnienia zasad przebiegu Projektu zapraszam Was do głównego postu KILK.

Tak jak obiecałam będą się pojawiać posty z inspiracjami na dany tydzień ( po cichu liczę, że właśnie wtedy uda mi się pokazywać moje własne prace w danym temacie ).

Macie jakieś pytania? Koniecznie dajcie o nich znać w komentarzach, a jeśli nie to łapiemy za stemple i zaczynamy zabawę! :)



Pozdrawiam,

17 comments:

  1. Nie wiem jak udało mi się przeoczyć ten projekt! Z chęcią do niego dołączam! :)

    ReplyDelete
  2. super się zapowiada :)) u mnie już dziś czarno-białe stemple (świeżo zmalowane;) - jak się rozpędzę, to do końca tygodnia powinnam się uwinąć z postem ;))

    ReplyDelete
  3. Będę z ciekawością oglądać prace dziewczyn ;) z chęcią bym się dopisała, ale wiem , że czasowo nie wyrobię niestety :(

    ReplyDelete
  4. Jestem w trakcie "płodzenia" ;)

    ReplyDelete
  5. ohhh już planuję, co wystempluję! :)

    ReplyDelete
  6. och to już zaczynamy??!! Muszę się sprężyć bo ani się obejrzę a będzie po 12-tym.

    ReplyDelete
  7. Oj, trzeba się będzie pospieszyć!

    ReplyDelete
  8. Ja się jednak zdecydowałam, pomimo dwóch płytek xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dwie płytki wystarczą :) w sumie tylko jeden tydzień wymaga posiadania określonego motywu :)

      Delete
  9. Ej no taki projekt i mnie nie ma???? Nie ma opcji, zglaszam sie!!!!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.