Projekt SM Podsumowanie Tygodnia 2

Witam!
Zanami już drugi tydzień projektu, jeden z tych których wyczekiwałam!
Oto pięć najlepszych kolorowanek ;)




Sama niestety zawiodłam, nie pokazałam swojej propozycji ani inspiracji, bardzo Was za to przepraszam. Siła wyższa, zmiana domeny miała trwać góra 24h a przeciągnęło się to prawie na 3 dni. Na szczęście wszystko już działa jak powinno i obiecuję, że kolejnych wpadek nie planuję :)

Babeczki mnie zauroczyły jak i również estetyka wykonania całego manicure.

Coś na co po cichu liczyłam, czyli nie tylko wypełnianie wzoru, ale i również malowanie po nim!
Idealne zdobienie na lato - drink z parasolką i morze ahh :)

Pięknie zgrana kolorystyka, estetyczne wykonanie - po prostu wpadło mi w oko ;)

Niby prosty i banalny pomysł - ale ja bym na niego nie wpadła! Wygląda pięknie i efektownie.

Chyba każdy z nas zna motyw tulipanów, pomimo tego tutaj kolorystyka jest tak ładnie zgrana a wykonanie tak estetyczne, że musiałam tą pracę wyróżnić :)


Wybór był potwornie trudny więc postanowiłam wyróżnić jeszcze trzy prace! Po prostu musiałam :)

Koniecznie zachęcam Was do kliknięcia w obrazek i przeczytania całego posta! The cieniu stworzyła paznokcie związane z swoją pasją, za którą ją podziwiam, dla mnie chemia to czarna magia ^^

Nie od dziś wiadomo, że Inanna tworzy niesamowite klimaty na swoich paznokciach. Tak też było i tym razem - dzieje się dużo a ja to lubię ;)

ANAmorfoza
Czy pod tym zdobieniem trzeba cokolwiek pisać? Jest po prostu piękne, wykończenie lakierów również bardzo przypadło mi do gustu :)


Gdybym mogła ten post pewnie byłby tasiemcem. Stworzyłyście przepiękne prace i mam nadzieję, że w kolejnych tygodniach nie zwolnicie i będzie mi coraz trudniej wyróżniać tylko 5 prac :)

Pamiętajcie, że wszystkie prace możecie zobaczyć w zakładce Projekt stemplowej maniaczki!
Również tam wklejacie zdobienia na kolejny tydzień, którego tematem jest Elegancja :)



Pozdrawiam,



18 comments:

  1. Wow, wow, wow!!! Rewelacja wszystkie prace cudowne! Aż oczy można pogubić :-)

    ReplyDelete
  2. piękne prace - się dziewczyny postarały :D
    moje niestety znów będzie spóźnione (mam nadzieję, że już ostatni raz;)

    ReplyDelete
  3. Śliczne te zdobienia, wszystkie zdobienia z tego tygodnia robią niesamowite wrażenie. Jak zwykle cieszę się, że nie muszę wybierać, w twoim projekcie poziom prac jest wysoki i trudno wyróżnić jakieś konkretne. Można przewijać galerię góra-dół i cieszyć oczy, ot co!

    ReplyDelete
  4. Świetne pomysły, piękne wykonania, magia kolorów! Co tu dużo gadać, kolorowanki wyszły niesamowicie. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie, to dla mnie ogromny zaszczyt!

    ReplyDelete
  5. Miałam inne typy, chociaż MgielkaM wymiotla system ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ja też miałam inne typy :)

      Delete
    2. Możecie śmiało pisać które prace podobały się najbardziej, wyróżniane przeze mnie wpadały mi w oko :) a jak wiadomo każdy ma nieco inny gust :)

      Delete
  6. Wszystkie wyglądają pięknie.. ;)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za wyróżnienie <3
    Rzeczywiście przepiękne prace! Niesamowity tydzień, jestem ciekawa kolejnego :)

    ReplyDelete
  8. Dziękuję za wyróżnienie :)bardzo się cieszę..Wszystkie prace mają w sobie to coś wyjątkowego ;)

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za wyróżnienie :)bardzo się cieszę..Wszystkie prace mają w sobie to coś wyjątkowego ;)

    ReplyDelete
  10. świetne prace ;) MgiełkaM, MatMajowe i ANAmorfoza to moi ulubieńcy z tych wyróżnionych przez ciebie ^^

    ReplyDelete
  11. Tydzień kolorowanek był niesamowity pod względem zdobień - galeria jest obłędna! Biedna jesteś z tą selekcją, serio ;-) Dziękuję za miłe słowa i wyróżnienie :-*

    ReplyDelete
  12. Wow co jedna to piękniejsza:) Świetne prace!

    ReplyDelete
  13. wyróżnione super, ale jeszcze praca belgijskiej świetna :)

    ReplyDelete
  14. strasznie mi miło z powodu wyróżnienia :D dziękuję

    ReplyDelete
  15. Wszystkie kolorowanki są cudowne <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.