Color Club Poptastic remix 2015

Witam!
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mój najnowszy nabytek czyli zestaw miniaturek Color Club Poptastic remix 2015. Zapraszam do oglądania masy zdjęć ;)


Zestaw składa się z 4 miniaturek o pojemności 7ml czyli wcale nie tak małej dla porównania lakiery Colour Alike maja 8ml. Muszę przyznać, że kupiłam je troszkę w ciemno ponieważ znalezienie jakichkolwiek swatchy było bardzo trudne. Nie zwróciłam również uwagi na mały bonus, lakiery te świecą w ciemności. Muszę przyznać, że pod tym względem spisały się świetnie. Klika dni temu miałam problemy z snem i dość często się budziłam, poszłam spać ok. 23 a o 2 w nocy po przebudzeniu moje paznokcie wciąż świeciły - może to był powód bezsenności? ^^
Jak zauważycie na zdjęciach każdy z kolorów posiada bardziej lub mniej intensywnie mieniące się kolorami tęczy drobinki. Niestety te w których drobinek jest najwięcej ( czy też są najbardziej widoczne ) są gęstsze, ale w to na razie się nie wgłębiajmy bo na pewno dla każdego z nich stworzę osoby post. Również ich krycie jest zróżnicowane od 2 warstw do 4. Tyle danych technicznych, zapraszam Was do oglądania zdjęć :)





Get down tonight


Call of the disco ball


Soul Sister


On the flip side


Jedyne zdjęcie jakie udało mi się zrobić w ciemności - pół godziny walki z smartphonami i lustrzanką - macie może jakąś metodę na fotografowanie tego efektu? Jeśli tak koniecznie mi ją zdradźcie! :)

Lakiery zakupiłam w sklepie EuroFasion za 48,70zł plus 7zł wysyłka ( klik ) i niestety dodatkowe 5,50zł. Otrzymałam zestaw ze starej kolekcji ( klik ), zadzwoniłam i usłyszałam, że nieprawidłowy zestaw mam odesłać a firma wyśle mi ten zamówiony ( niestety przez telefon nie usłyszałam słowa przepraszam ). Zestaw odesłałam po 1h od jego otrzymania, napisałam e-mail aby jak najszybciej wysłali mi prawidłowy. Na początku była propozycja dorzucenia pilniczka lub zwrotu kwoty wysyłki, niestety nic takiego nie dostałam. Co prawda wspomniałam iż szybka wysyłka jest dla mnie ważniejsza niż zwrot 5,50zł ale po cichu miałam nadzieję, ze firma jednak się poczuje do rekompensaty. Mam co do nich teraz mieszane uczucia, a szkoda bo jako jedyni na polskim rynku mają tak duży wybór lakierów CC.

Wracając jednak do przyjemnych spraw, jak Wam podoba się ta kolekcja miniaturek? Upatrzyłyście jakiegoś faworyta? :)




 Pozdrawiam,

31 comments:

  1. Świetne kolorki, też chciałabym zobaczyć jak świecą:)

    ReplyDelete
  2. miętusek <3 szkoda,że firma zachowała się nieodpowiedzialnie :/ niestety, ale coraz częściej spotykam się z taką znieczulicą :/

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wszystkie śliczne ale żółtek i zielonek to moi faworyci :D
    szkoda, że sklep okazał się mało profesjonalny :(

    ReplyDelete
  5. Wyglądają genialnie. Chyba też się skuszę...

    ReplyDelete
  6. ale super te lakiery :) jednak pełny efekt, który ciężko Ci było uchwycić najlepiej widać w świetle UV :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, spróbuje na pewno :) Dziękuję za radę!

      Delete
  7. Żółty i niebieski wpadły mi w oko ;) Sklep trochę słabo się zachował...

    ReplyDelete
  8. Fajny zestaw, dla mnie nr 1 jest niebieski :) Ja mam doświadczenie z tym sklepem tylko na targach - wzięłam zestaw i 2 lakiery - na paragonie wszystkie ceny były inne niż na półce, ale już byłam zmęczona i stwierdziłam, że nie będę kłócić się o 2 zł ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nigdy o nich złego słowa nie przeczytałam, nie bałam się zakupów.. ale czasem mam wrażenie, że posiadam dar przyciągania do siebie "pomyłek" zakupowych :P U colorowo zamawiałam 4 razy z czego 2 razy były pomyłki w moim zamówieniu, podobnie zdarzało mi się na allegro kilka razy, na szczęście zawsze finalnie dostawałam to co trzeba :)

      Delete
  9. Są piękne ;) szkoda, że cena taka wysoka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze jak wpadnie w oko jedna sztuka to pełnowymiarowy lakier kosztuje troszkę ponad 16zł to już nie jest tak kosmiczna cena :) a wysyłka kurierem 7zł też nie najgorsza. Choć wiem o czym piszesz, sama 2 lata temu w życiu bym tyle nie wydała na lakiery, ale uzależnienie wygrywa :D

      Delete
  10. Są ładne, ciekawe jak świecą :) Zachowanie sklepu słabe. Jeszcze od nich nic nie kupowałam, jakoś teraz mi się nie śpieszy.

    ReplyDelete
  11. W buteleczkach prezentują się bosko. Ostatnio zdecydowanie mam fazę na tego typu kolory i wykończenia..
    Mój fawory to zdecydowanie błękit, choć zieleń też jest cudna..

    A zachowanie sklepu moim zdaniem bardzo nieładne.. To im klientów z pewnością nie przysporzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja od zawsze mam słabość do wszystkiego co wyraziste i migoczące ^^

      Delete
  12. Bardzo fajne lakiery. Dla mnie zielony i żółty najciekawsze :-)

    ReplyDelete
  13. Myślę że idealnie by wyglądały nałożone na neonpastele, wtedy nie byłoby kłopotu z kryciem :-D ja u nich kupowałam raz, pomylili się ale na moją korzyść, bo wzięłam odbiór osobisty a dostałam bezpłatnie kurierem ;-) Ciebie bardzo nieładnie potraktowali :-(

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Bardzo jestem ciekawa, jak te lakiery będą się prezentować na pazurkach, Ogólnie kolorystyka jak najbardziej do mnie trafia :)

    ReplyDelete
  16. Kolorystyka świetna ( przypuszczam, że zieleń będzie mi się najwięcej podobała jak znam życie ;) ) czekam aż je pokażesz na paznokciach ; wyglądają jednak na słabo kryjące i 4 warstwy to trochę sporo, ale może będą szybko schły ;) nie mam jeszcze lakierów świecących w ciemnościach, więc nie robiłam tego typu zdjęć :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma tak źle z kryciem, też się tego obawiałam. Ciekawie też wyglądają jako topy, już jedną warstwą potrafią zakryć bazę i nawet ciężko dostrzec, że coś pod nimi się znajduje :)

      Delete
  17. Lakiery są cudowne!!!!

    Ja kiedyś w EF kupowałam zestaw chinek. 1 nie dostałam, a druga była otwarta i nie było jej nawet połowa w buteleczce. Kazali mi ja odesłać i że poślą nowe. Teoretycznie wysłali ale po dziś dzień one do mnie nie dotarły, więc ja już w tym sklepie nic nie kupię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No proszę... i nagle wysyp negatywnych opinii o nich.. kurde szkoda :/ Czasem irytuje mnie fakt iż tylko w jednym sklepie mogę coś dostać szybko i od ręki, ale niestety dany sklep nie spisuje się najlepiej :/

      Delete
    2. Niestety. Ja też kupiłam tam tylko dlatego, że na dany czas tylko oni mieli chinki. Niestety nie wròcę do nich. CC piekielnie mi się podobają ale może znajdę je na allegro.

      Delete
  18. Ładnie wyglądają. A wszystkie świecą na zielono, czy mają różne kolory?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety wszyscy świecą jednolitym zielonkawym kolorem, dziś zamierzam wszystkimi czterema pomalować paznokcie zobaczymy jakie będą różnice :)

      Delete
  19. Wyglądają naprawdę uroczo ;)

    ReplyDelete
  20. Ale roziskrzone, strasznie mi się podoba cała czwórka. :)

    ReplyDelete
  21. Lubię takie miniaturowe pojemności :) Seria wygląda bardzo ciekawie.
    pozdrawiam, A

    ReplyDelete
  22. Ale Ci zazdroszczę, te kolorki są cudowne <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.