Radosna twórczość

Ostatnio pokazywałam Wam ponurą ( choć piękną! ) zieleń od Orly. Pozostajemy przy tym samym kolorze i firmie, ale tym razem w znacznie weselszej i energetyzującej wersji :)



Początkowy pomysł na to zdobienie był bardzo minimalistyczny. Chciałam zaakcentować tylko serdeczny paznokieć. Jednak w trakcie malowania manicure przechodził metamorfozę i można powiedzieć, że troszkę mnie poniosło - oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa :)

Zieleń to piękny Orly Fresh, dwie warstwy wystarczyły do pełnego krycia,
 żółty to mój ulubieniec od Vipery Focus On 910 ( zużyłam już ponad połowę! ) trzy warstwy,
czerwień ( a raczej malina ) My Secret 205 Fruity Pink dwie warstwy.
Po wyschnięciu bazy białym lakierem konada odbiłam wzór z płytki hehe018. 
Wciąż było mi mało! Dodałam naklejki wodne z motywem żółwi i kwiatów ( YU - 421 klik )
 oraz bananami ( YE-29 klik ). 




Pamiętam, że ten manicure nosiłam dość długo jak na mnie i fakt, że nie obdarzyłam go wielką miłością zaraz po wykonaniu. Jednak z dnia na dzień nastawienie się zmieniło. Potrzebowałam zastrzyku energii w postaci mocnych kolorów oraz wesołych tropikalnych naklejek :)
A Wam jak się podoba?




 Pozdrawiam,

15 comments:

  1. Ostatnio się tym płytkom hehe coraz częściej przyglądam - ale ostatecznej decyzji kiedy i jakie wzory kupić jeszcze nie podjęłam, haha :D
    Świetny mix - naklejki niby trochę różne światy prezentują, ale dobrze się ze sobą komponują :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe018 polecam, przynajmniej ja sięgam po nią bardzo często. Fajne wzory na podkład do dalszego malowania / naklejania :)

      Delete
  2. Ale energetyczny mani! Żółwie są genialne <3

    ReplyDelete
  3. Ja bardzo lubię dać ten wzorek jako bazę pod kwiatki malowane farbkami ;) bardzo podobają mi się płytki hehe, a dotąd mam tylko 2, muszę to nadrobić :)
    Ciekawe to zdobienie, mimo wielu elementów nie jest przeładowane i jakoś tak fajnie się ze sobą to wszystko komponuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj tak niektóre wzory z płytek hehe są bardzo uniwersalne :)

      Delete
  4. Mega genialne :D ślicznie to wszystko połączyłaś, normalnie nie mogę się napatrzeć :D

    ReplyDelete
  5. Banan, żółw i kwiaty ;) niebanalne połączenie ;) ja wszystkim wariacjom paznokciowym mówię :tak!

    ReplyDelete
  6. Czerwony, zielony i żółty - jamajsko się zrobiło :) Rastaman-i :D
    Ta koroneczka to super tło pod wszystko, podoba mi się.

    ReplyDelete
  7. Super misz masz. Owoc, zwierzątko i kwiat :)

    ReplyDelete
  8. Super, bardzo pozytywne zdobienie :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.