Projekt SM: Podsumowanie Tygodnia 6

Witam Was w ostatnim podsumowaniu tygodnia Projektu Stemplowej Maniaczki.
Tak oto 6 tygodni minęło nie wiadomo kiedy!




W tym tygodniu byłam najbardziej niezdecydowana, krążyłam między pracami długie minuty, w końcu jednak udało mi się wyłonić 5 najlepszych prac:


Bardzo spodobała mi się kolorowa pastelowa propozycja Kota, wzór który dla mnie zawsze przypominał wyłącznie liście tutaj wygląda jak piórka :)

Piękne wtopienie stemplowego wzoru w ciemny lakier!

Magiczny las - moje pierwsze skojarzenie. Zdobienie urzekło mnie kompozycją :)

Świetny pomysł, chętnie nosiłabym taki manicure!

Piękne kolorowane zdobienie, misterna robota w ładnym wykonaniu :)



Przepraszam, że ten post ukazuje się o tej godzinie. Piszę go już dobre 3h co chwilę ktoś lub coś odrywa mnie od laptopa. Teoretycznie Projekt już się skończył a praktycznie zapraszam Was w środę na głosowanie! To wy wybierzecie z pośród 30 prac ( które ja wyróżniłam ) jedną która urzekła Was najbardziej, ta osoba otrzyma ode mnie mały prezent oraz satysfakcję z wygranej oczywiście ;)
Jednak pamiętajcie, że każda z Was nią jest, wiem, iż udział w takim projekcie to nie lada wyzwanie. Każdy z nas ma swoje życie i pilne sprawy na głowie a takie zabawy wymagają od nas regularności i pomysłowości, a wena lubi być wredna! ^^
Chciałam Wam bardzo podziękować za udział, za tyle pięknych prac oraz za wyrozumiałość dla mojej osoby i drobnych błędów lub opóźnień które się przytrafiały! 
Mam nadzieję, że nikt z Was nie żałuje udziału i dobrze się bawił przez te 6 tygodni :)



Pozdrawiam,


15 comments:

  1. Dziękuję za wyróżnienie :) nawet nie wiesz jak się cieszę, że ktoś docenia moją pracę :)

    ReplyDelete
  2. wszystkie prace świetne, ale jednak ta MgiełkiM najbardziej mi się spodobała ;D

    ReplyDelete
  3. Świetne prace

    Dziękuję za zabawę :)

    ReplyDelete
  4. Dzięki za wyróżnienie, bardzo mi miło :) Według mnie Cieniu pozamiatała swoim manikiurem <3333 najlepszy <3

    ReplyDelete
  5. Dzięki za wyróżnienie, bardzo mi miło :) Według mnie Cieniu pozamiatała swoim manikiurem <3333 najlepszy <3

    ReplyDelete
  6. Świetne prace. MgielkaM urzekła mnie najbardziej :)
    ps. kompozycją a nie ... kompozycjom ... ;)

    ReplyDelete
  7. Dzięki śliczne za ten projekt, dał mi on tak wiele radości i satysfakcji. Świetnie się bawiłam, a przyjemność z oglądania tylu niesamowitych prac była ogromna. Dzięki również za wyróżnienie w tym tygodniu, to bardzo motywujące jak ktoś doceni nasze starania :)

    ReplyDelete
  8. Dziękuję za wyróżnienie <3 prace Mgielki i KOTa z tego tygodnia są super!
    W ogóle to był super projekt, bardzo mi się podobało, dzięki za organizację! I cieszę się, że jako tako udało mi się go ukończyć! Nigdy nie mam problemu z weną czy pomysłami, ale znalezienie czasu było dla mnie sporym wyzwaniem ;)

    ReplyDelete
  9. Jejciu! Dziękuję za wyróżnienie! Niesamowicie się cieszę, że moja praca spodobała się na tyle, żeby trafić do pierwszej piątki :D
    Dziękuję również za stworzenie tego cudownego projektu. I choć stemple zdominowały ostatnio mojego bloga, udział w tym przedsięwzięciu zmotywował mnie do wykonania paru technik, za które normalnie bym się nie złapała.
    Pozdrawiam wszystkie Uczestniczki, które pasły moje oczy stemploymi cudownościami :)

    ReplyDelete
  10. Prace the Cieniu, KOTa,, Mgiełki i Z Miłości do Paznokci urzekły mnie najbardziej :-)
    Dziękuję za zorganizowanie i sprawne przeprowadzenie projektu! Z niecierpliwością będę czekać na następny :-D

    ReplyDelete
  11. Zgadzam się w 100 procentach z wyborem prac z tego tygodnia, są przepiękne! Pastele KOTa są rewelacyjne!
    Aż żal się rozstawać z projektem, bo można było w jednym miejscu znaleźć tyle pięnych zdobień!

    ReplyDelete
  12. bardzo było mi miło wziąć udział w Twoim projekcie! tematy mi bardzo podpasowały, a w ogóle pomysł na projekt stemplowy trafiony idealnie jak dla mnie - obecnie stemple to 90% moich zdobień ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.