El Corazon Large Hologram "Galaxy"

Zapraszam na szybką recenzję pięknego holograficznego lakieru od El Corazon :)




El Corazon Large Hologram "Galaxy" piękny śliwkowy lakier wypełniony dużymi holograficznymi drobinkami. Pełne krycie uzyskałam przy 3 cieniutkich warstwach. Malowanie jest przyjemne dzięki wygodnemu pędzelkowi oraz średniej ( wpadającej w rzadką ) konsystencji. Czasu schnięcia niestety nie sprawdzałam od razu nałożyłam warstwę Bell Fast Dry Top Coat.

Trzy ostatnie zdjęcia robione przy dużych zachmurzeniu.






Lakier zakupiłam TU muszę przyznać, że nie odbiega jakościowo od np. Dance Legend, za to cena znacznie niższa. Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić fanów holo ( i nie tylko ;) ) do powiększenia kolekcji o lakiery El Corazon :)





Pozdrawiam,

13 comments:

  1. Śliczny bardzo!! a czy można gdzieś za złotówki kupić lakier holograficzny?

    ReplyDelete
  2. Pięknie się prezentuje na paznokciach ten lakier ;-)

    ReplyDelete
  3. Mam go na liście chciejstw ;) Zaraz obok kilku innych El Corazon :D

    ReplyDelete
  4. Mam słabość do tych wszystkich galaktyk ;) A już chyba największą do holo z dużymi drobinkami - choć te drobne, rozproszone i tęczowe też mają w sobie to wyjątkowe coś. Ten tutaj oczywiście też robi duże wrażenie!

    ReplyDelete
  5. Piękny:) Dzięki za link do sklepu, teraz będę chciała wydać wszystkie pieniądze jakie mam :D

    ReplyDelete
  6. świetne ma te duże drobiny :)

    ReplyDelete
  7. Ten lakier to istne cudo <3 sama mam obecnie na paznokciach lakier Iluzjonista z tej serii i jestem zakochana w tych holo drobinach! Cena tych lakierów w odniesieniu do jakości jest wręcz nieprawdopodobne niska :-D

    ReplyDelete
  8. Śliczny <3 Kiedyś na pewno kupię kilka ich lakierów :)

    ReplyDelete
  9. Przepiękny kolor, też przy tych zakupach skusiłam się na tę serię, i jestem pod wrażeniem tego wykończenia :)

    ReplyDelete
  10. Piękny!!! Muszę sobie je koniecznie kupić!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.