Tulips

Dziś zapraszam na zdobienie inspirowane, pomysł jakże prosty totalnie mnie oczarował!



Do stworzenia tego manicure zainspirowała mnie Adrianna tym zdobieniem - KLIK
Postawiłam jednak na nieco inną kolorystykę. Jako bazy użyłam holograficznego różu
  Colour Alike  574 Lilianów , dodałam również jedna warstwę ILNP My private rainbow. Tulipany odbiłam różem oraz czernią z płytki BPL-029.












Mam nadzieję, że różowa holo wiosna przypadnie Wam do gustu tak samo jak mi ^^





 Pozdrawiam,

29 comments:

  1. Ale śliczne tulipany! Wyglądają tak trochę jak w 3D;d

    ReplyDelete
  2. Piękne <3 Adrianna miała świetny pomysł

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajnie wygląda! Kiedyś zgapię ;)

    ReplyDelete
  4. Myślałam na pierwszy rzut oka, że są pokolorowane. Brawo za precyzję! Całość śliczna, ten holo ładnie sobie iskierkami błyszczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zabawa z przeźroczystym stemplem sprawia mi ostatnio coraz więcej frajdy ^^

      Delete
  5. Jest mi przemiło z powodu zostania twoją inspiracją! <3
    Mani wyszło ślicznie! bardzo podoba mi się lakier bazowy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :* Pewnie to nie ostatnia inspiracja z Twojego bloga ;)

      Delete
  6. Wow, genialnie udało Ci się trafić z czarnym tulipankiem. Świetne !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coraz częściej łapię za przeźroczysty stempel, powoli nabieram wprawy ^^ Tylko szkoda, że wzorów tego typu jest tak mało :(

      Delete
  7. Też planuję zgapić ten pomysł Adrianny bo ten wzorek aż się prosi o użycie CJS :-D pięknie wyglądają tulipany na holo *.*

    ReplyDelete
  8. Widziałam już na instagramie:) Prześliczne:) Teraz nie mogę się doczekać aż przyjdzie mi ten przezroczysty stempel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa to życzę dobrej zabawy, daje wiele nowych możliwości stemplowania :)

      Delete
  9. Też widziałam na Insta, piękne zdobienie a fiolet prezentuje się fenomenalnie:)

    ReplyDelete
  10. prześliczne! genialny pomysł na wykorzystanie tego wzorka tak jak tych z płytek Clear Jelly Stamper :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brakuje mi takich wzorów na rynku.. może kiedyś się skusze na którąś od CJS :)

      Delete
  11. Ale piękne! I podziwiam precyzję, u mnie na początku wzory mimo wszystko nie lądowały idealnie :)

    ReplyDelete
  12. Przepięknie to wygląda. Chciałabym aby było więcej takich płytek z wzorami które można by było na siebie nakładać :)

    ReplyDelete
  13. Really beautiful base colour and tulips too, I love floral manicures! :-)

    ReplyDelete
  14. Super mani i pomysł na wykonanie *_* a ten holoś CA jest zjawiskowy :)

    ReplyDelete
  15. Jak zwykle świetne zdobienie :)

    ReplyDelete
  16. coś mi się podejrzanie za ładny wydawał ten holoś, a tu sprawa jasna - dodatkowy top :D
    no a co do tulipana to wiadomo - super :) i podziwiam precyzję, ja się powoli zaznajamiam ze stemplem :D

    ReplyDelete
  17. Holo z holo na wierzchu od razu zyskał nową jakość! Bardzo dobrze wykorzystane te tulipany, świetnie to wygląda. Może pojawi się więcej płytek z wzorami do warstwowego stemplowania!

    ReplyDelete
  18. CUDOWNE! Aż mi się przypomniało, że moje holo leżą zapomniane od jesieni, trzeba je odkurzyć! ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.