My first vintage flowers


Nie wiem dlaczego, ale przyszedł pewien okres w moim życiu w którym przestałam się "lubić" z farbkami akrylowymi, co za tym poszło również ręcznie malowane zdobienia poszły w odstawkę. Na szczęście ostatnio odkrywam możliwości lakierów do paznokci i po wielu tygodniach w końcu ruszyłam z miejsca! Zaczniemy od kwiatów w stylu vintage :)



Pamiętacie jeszcze lakiery Wibo z serii Celebrity nails? Mój 7 Pastel love ma się bardzo dobrze i posłużył mi jako podkład pod kwiaty, 3 cieniutkie warstwy. Po wyschnięciu bazy zabrałam się za malowanie. Nie miałam konkretniej koncepcji, jedynym pewniakiem były fioletowe róże, później dołączyły różowe i kilka listków. Zdążyłam już zapomnieć jakie relaksujące jest odręczne malowanie, mam nadzieję, że tym razem regularnie będą się pojawiać takie zdobienia :)




Do ideału sporo brakuje, jednak jak na tak długie przerwy w odręcznym malowaniu jestem zadowolona z efektu końcowego. Ciekawe co Wy myślicie na temat tego zdobienia ? :>



 Pozdrawiam,


28 comments:

  1. Prześliczne! I kolory, które uwielbiam! Też mam jeszcze te lakiery Wibo, wciąż dają radę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pamiętam, że po tym jak je " poprawiali " większość była bardzo przyjemna w obsłudze :)

      Delete
  2. Zachwycające zrobienie *_* uwielbiam kwiaty na pazurkach ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również i z pewnością tego typu motywy będą się pojawiać częściej :)

      Delete
  3. Zachwycające zrobienie *_* uwielbiam kwiaty na pazurkach ♡

    ReplyDelete
  4. przepięknie to wyszło, w ogóle nie jak ręcznie malowane, wyglądają jak naklejki ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Duża motywacja aby dalej łapać za pędzelki ^^

      Delete
  5. śliczne są te kwiatki! uwielbiam takie zdobienia *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A więc postaram się by było ich więcej ;)

      Delete
  6. Niezmiennie podziwiam osoby, które potrafią ręcznie namalować takie cuda. Śliczne mani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, choć u mnie to kwestia oglądania mnóstwa filmików i ćwiczenie. Na kartce nie potrafię nic namalować ^^

      Delete
  7. wow śliczne! ja jeszcze się z moimi farbkami nie polubiłam ,bo razem nam jakoś nie wychodzi, ale będziemy próbować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja właśnie porzuciłam farbki akrylowe i maluję lakierami ^^

      Delete
  8. Przecudne <3 różyczki wyszły bardzo realistycznie! Po miniaturce byłam pewna że to naklejki! Dla mnie perfekcja! I mam ten miętowy wibo, nawet go lubię :d

    ReplyDelete
  9. Myślałam, że to naklejki tak pięknie Ci wyszły te różyczki !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że i Ty w końcu znajdziesz troszkę czasu na ręczne malowanie ;)

      Delete
  10. Bardzo ładne, jak naklejkowe :)

    ReplyDelete
  11. Zachwycające zdobienie! Połączenie kolorów super! Jak dla mnie bomba!

    ReplyDelete
  12. Ślicznie Ci wyszło. Mnie ręczne malowanie wzorków raczej frustruje niż relaksuje :P niedawno próbowałam namalować prostą kokardkę, poddałam się po pierwszej próbie.

    ReplyDelete
  13. Oh, very nicely painted and all the colours are so lovely! :-)

    ReplyDelete
  14. Wiosna na całego. Piękne zdobienie:)

    ReplyDelete
  15. Marudzisz!!!! :p

    Piękne zdobienie!!!

    ReplyDelete
  16. Ale Ci zazdroszcze, masz przepiękny kształt paznokcia! A co do motywu kwiatów, uwielbiam taki styl vintage. Ostatnio koleżanka polciła mi lakiery z diamond cosmetics więc na pewno na nich wypróbuję twój pomysł z tymi kwiatkami ;D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.