Pastel neon jungle

Zarówno pastele jak i neony wiosną podbijają paznokciowe blogi, ja również je uwielbiam więc postanowiłam stworzyć przy ich pomocy nietypową dżunglę ^^



Od dawna po głowie chodziły mi gradientowe stemple, po tym jak nieco rozszerzyłam kolekcję lakierów do tego celu ( choć jak zobaczcie na filmiku dwa z użytych lakierów to zwyklaki nadające się również do malowania paznokci ) w końcu zabrałam się za zdobienie.
Sięgnęłam po różne wzory z dwóch płytek MoYou London Enchanted 07 oraz 11.
Jako bazy użyłam pięknej neonowej pasteli Color Club Hot Hot Hot Pants. Nie cierpię nią malować paznokci, ale jest taka ładna, że raz na jakiś czas po nią sięgam ^^




Graphic from: http://www.moyou.co.uk/










Na zdjęciach efekt jest bardzo delikatny, na żywo przejścia kolorów były nieco lepiej widoczne.
Ględzić nie będę, sprzęt jaki mam taki mam i cierpliwie trzeba czekać na zakup obiektywu ^^
Jestem ciekawa co powiecie o tym zdobieniu, fanów płytek enchanted jest niemal tyle samo co "przeciwników", ja wciąż jestem nimi oczarowana i pewnie nie raz jeszcze po nie sięgnę.



 Pozdrawiam,

19 comments:

  1. przepiękne te stemple *.* i kolorki cudowne!

    ReplyDelete
  2. Ale mega! Idealnie Ci to wyszło! Muszę sobie w najbliższym czasie stworzyć jakieś pazurki całe w stemplach ;D

    ReplyDelete
  3. Ten Color Club jest cudny. Absolutnie. Mówię o odcieniu, to są te z tych problematycznych formuł? Bo akurat go nie mam.
    Słodko i ślicznie. Też ostatnio robiłam gradientowe stemple i też z delikatnymi przejściami ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety cała seria tych neonowych pasteli jest dość trudna w obsłudze. Zasada 2-3 pociągnięć do tego smużenie niemal przy każdej warstwie :< No, ale czasem warto się pomęczyć ^^

      Delete
  4. Wygląda pięknie, do pełni ideału brakuje tylko 30 stopni za oknem :P

    ReplyDelete
  5. Na moim monitorze widać gradient. A CC na ile wredny w aplikacji, na tyle przepiękny! Efekt jest przecudny.

    ReplyDelete
  6. Niestety nie tylko ten jeden z serii CC pastel neon jest problematyczny:/ Ale kolor śliczny i wart małego poświęcenia ;) Świetny gradient stemplowy, choć ja widziałabym inny wzorek jako, że akurat ta seria płytek średnio wpisuje się w mój gust.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdaję sobie z tego sprawę opinie co do nich są bardzo podzielone, ja akurat jestem w tym przeciwnym obozie do Twojego i uwielbiam te wzory ^^

      Delete
  7. Seria Enchanted jest cudowna <3 świetny pomysł na nietypowe kolory jak dla zwierzecego mani. Taki gradientowy stempel wyglada cudnie! CC jest piękny. Ja nie wiem jak to się stało ale nie mam ani jednego lakieru tej marki! Filmik super <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A polecam bo CC ma parę swoich pięknych klasyków, łatwo dostępne i często nawet przy małych zamówieniach Euro Fashion dorzuca gratisowe lakiery, zawsze bardzo ładne :)

      Delete
  8. Niesamowite, dokładne wzory! Zdobienie podoba mi się bardzo! ;-)

    ReplyDelete
  9. śliczne! piękne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  10. Jeny, jak ja uwielbiam płytki z tej serii! Śliczne zdobienie! W ogóle oglądałam już filmik na YT i tam bardzo wyraźnie widać gradient, szkoda, że na zdjęciach się chowa, bo wygląda czadowo.

    ReplyDelete
  11. Gorgeous colors and stamping, they draw the eyes by beauty!

    ReplyDelete
  12. papużki <3 i boski kolor bazy :)

    ReplyDelete
  13. Seria Enchanted jest totalnie magiczna. Rewelacyjne kolory wykorzystałaś, baza CC boska!

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.