Spring colors

Najpiękniejszy moment wiosny już tuż tuż, drzewa się zielenią, kwitną kwiaty... Natura jak często to u mnie bywa natchnęła weną. Zapraszam na połączenie żółci i zieleni :)



Proste i szybkie zdobienie, jednak z pewnością dość zauważalne ;)
Jako bazy użyłam dwóch warstw Golden Rose Color Expert nr 55. Piękna wyrazista ciemna zieleń.
Postanowiłam ostemplować ją żółtym lakierem do stempli Colour Alike B. a sunshine. Wybrałam wzór przypominający kwiaty z płytki BP- 73. Moim zdaniem kolory iście wiosenne :)







Chętnie dowiem się jakie kolory Wam kojarzą się z wiosną i czy moje połączenie przypadło Wam do gustu. 






Pozdrawiam,

18 comments:

  1. Żółty i zielony ;) dwa kolorki, które najwięcej kojarzą mi się z wiosną, zwłaszcza wczesną wiosną ;) łąki które pięknie się zazieleniły i żółte kaczeńce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam ten moment wiosny, gdy natura budzi się do życia wraz z nią i mi się więcej chce ;)

      Delete
  2. Coś mi się wydaje, że mam tę zieleń; mam sporo GR i już mi się te numerki zaczynają mylić ;) Wiosennie, soczyście i w rozkwicie :) Fajnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo fajna jest ta seria GR, co prawda ja mam tylko 3, ale wszystkie uwielbiam :)

      Delete
    2. Bo one są fajne, często dosyć gęste, dzięki czemu mają przyzwoite krycie. Z początku nie mogłam przyzwyczaić się do pędzelka, ale ogarnęłam go już i jest OK :)

      Delete
    3. Też na początku nie do końca radziłam sobie z pędzelkiem, jednak to kwestia przyzwyczajenia :)

      Delete
  3. Kolorki soczyste, budzącej się do życia roślinności :)

    ReplyDelete
  4. Żółty i zielony to najbardziej wiosenne kolory <3 pięknie razem wyglądają! P.s. wiem że w domu już czeka paczuszka z blueberry więc nie mogę się doczekać żeby ją otworzyć :-D

    ReplyDelete
  5. Śliczne połączenie kocham zielony i żółty więc jak dla mnie również iście wiosenne połączenie :) śliczne paznokcie :)

    ReplyDelete
  6. bardzo wiosenne i staranne wykonanie, śliczne :)

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdobienie i mega energetyczne kolorki :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo wiosennie, świetne kolory :)

    ReplyDelete
  9. One of my favorite color combinations. Striking and fresh!

    ReplyDelete
  10. Very nice and cheerful! Beautiful stamping plate :-)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.