Double stamping on lace

Oj męczę to podwójne stemplowanie, tym razem na koronce :)



Na jeden warstwie odżywki odbiłam koronkę z płytki hehe 018, następnie dodałam 3 warstwy mlecznego lakieru. Gdy całość porządnie wyschnęła dodałam kwiatowe pnącza w różnych
 kolorach z płytki QGirl-047 od BornPrettyStore.

Graphic from http://www.bornprettystore.com/











Jak widać, musiałam się pożegnać z długimi paznokciami, muszę odbudować je w prawej ręce.
Na szczęście to kolorowe mani zdecydowanie poprawiło mi humor zaraz po ścięciu ^^



Pozdrawiam,

25 comments:

  1. świetne mani :) podwójne stemplowanie daje super efekty :D

    ReplyDelete
  2. Boskieee *_* zauroczona jestem tym zdobieniem :))

    ReplyDelete
  3. śliczne mani <3 idealnie na lato ;P

    ReplyDelete
  4. Jak zwykle u Ciebie ; efekt świetny!

    ReplyDelete
  5. Ale piękne <3 Ląduje w folderze z inspiracjami <3

    ReplyDelete
  6. Śliczne, ale czekać aż wyschną 3 warstwy lakieru to by mi się nie chciało chyba ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zawsze między malowaniem dodaję warstwę szybko schnącego top coat'u, albo układam wieczór tak aby w czasie wysychania poczytać książkę ^^

      Delete
  7. Bardzo ładne mani, ale nie na moją cierpliwość ;-)

    ReplyDelete
  8. Tak to możesz nas i stemple męczyć ;-)

    ReplyDelete
  9. króciaki też piękne :) bardzo podoba mi się ten efekt ;) i lubię lakiery do stemplowania z BPS ;)

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładne paznokcie, nie dziwię się, że 'maltretujesz' podwójne stemplowanie :) Fajnie, że pokazałaś po kolei, jak robiłaś zdobienie :)

    ReplyDelete
  11. Jeja ale cudowne! Genialnie te stempelki Ci wyszły kochana :)

    ReplyDelete
  12. Podwójny stempel w twoim wykonaniu wygląda świetnie :D

    ReplyDelete
  13. dlaczego musisz pokazywać takie piękne zdobienia co ? :P podwójne stemplowanie jest genialne :)

    ReplyDelete
  14. Śliczne, kolorowe, optymistyczne :D Bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  15. Koronki to nie moja bajka ale podwójne stemplowanie jest ekstra :D

    ReplyDelete
  16. Zakochałam się z tych kwiatowych wzorkach, mam nadzieje ze na moim semilacowym mani tez się on sprawdzi ;)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.