Beach party


W lato, obowiązkowe morskie klimaty ;)




Tworzenie zdobienia rozpoczęłam od nałożenia jednej warstwy turkusowego lakieru Rimmel 873 Breakfast in bed następnie przy użyciu gąbeczki i dwóch dodatkowych kolorów, niebieskiego Rimmel  855 Too cool to tango oraz nudziaka Golen Rose Rich Color 10 zrobiłam gradient.
Całość pokryłam warstwą szybko schnącego top coat'u. Wybrałam wzór z płytki hehe040 przypominający iskrzącą się wodę ( czy też pianę morską ^^ ) i odbiłam go bielą Sally Hansen White On. Użycie lakieru nie stemplowego było zamierzonym efektem, chciałam by był on delikatny. Na paznokciu serdecznym i kciuku dodałam dwa różne wzory z płytki BP-L027 od BornPretyStore. Całość ponownie wykończyłam szybko schnącym top coat'em.






Graphic from http://www.bornprettystore.com/






I jak Wam podoba się moja wersja wakacyjnego mani? Ja noszę je do dziś ;)





Pozdrawiam,





22 comments:

  1. Śliczne. Idealne na wakacje :)

    ReplyDelete
  2. Strasznie mi się podobają paznokcie robione na wzór morza, plaży i morskiej piany :)

    ReplyDelete
  3. przepiękne! fajnie ta "fala" odbita tak lekko :) całość baaaardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  4. świetna kompozycja :) idealne paznokcie na plażę ;)

    ReplyDelete
  5. Chciałabym zobaczyć te paznokcie na tle morza i plaży :) Byłyby niesamowite zdjęcia!
    Tzn. zdjęcia są niesamowite, ale tak jakoś zatęskniłam...
    Super są takie zdobienia imitujące morską pianę, bardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety pogoda ostatnio fatalna nad morzem. Zawsze jak mam morskie klimaty na paznokciach akurat nie wpadam na plażę ^^

      Delete
    2. Niestety pogoda ostatnio fatalna nad morzem. Zawsze jak mam morskie klimaty na paznokciach akurat nie wpadam na plażę ^^

      Delete
    3. Taki pech. Ja gaszę słońce - jak pomaluję holosiem, to zawsze się chmurzy.

      Delete
  6. Akurat rozmyślałam nad morskim zdobieniem ! :)

    ReplyDelete
  7. Ten wzorem z płytki hehe jest ekstra :D świetne mani!

    ReplyDelete
  8. Cudne paznokcie ;) a ja jestem w ogóle w tyle i jeszcze żadnego wakacyjnego zdobienia w tym roku nie zrobiłam ;(

    ReplyDelete
  9. uwielbiam mani z efektem spienionych morskich fal <3 miałam w planach zrobić to w kubku z wodą ale jak tak patrzę na Twoje mani, to chyba odpuszczę sobie babranie i zrobię tak jak Ty :D

    ReplyDelete
  10. ależ to świetnie wygląda! kwintesencja wakacji, świetny gradient i idealnie dobrany stempel (chodzi mi o biały)

    ReplyDelete
  11. mogę zapytać, co to za top coat?:)

    ReplyDelete
  12. ja... mowę mi odjęło. i szczęka mi opadła. Muszę się pozbierać do kupy, ale ciężko bo to jest przecudowne *.*

    ReplyDelete
  13. Sama Akutanie na moich semilaczkach mam ten wzór hehe040 i prezentuje się na lato niesamowicie ; )

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.