Silver & Gray


Dzisiaj coś szybkiego i prostego w wykonaniu, połączenia srebra z szarością.



Jako bazy użyłam szarego lakieru Rimmel Give it some welly, dwóch warstw. Na niej odbiłam wzór z płytki BPL-029 srebrnym lakierem Born Pretty #2
Następnie całość pokryłam matowym top coat'em od Golden Rose i dodałam środki kwiatów przy pomocy sondy i Color Club Magic Attraction.










Moim zdaniem połączenie tych dwóch kolorów wygląda pięknie, delikatnie :)
Jaka jest Wasza opinia?



Pozdrawiam,

23 comments:

  1. Niby oczywiste połączenie,a jeszcze takich nie robiłam :) świetne!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładnie. Lubię szary kolor.

    ReplyDelete
  3. śliczne. Mi coś stemplowanie nie wychodzi:(

    ReplyDelete
  4. Świetne! Idealnie Ci stemple wyszły kochana ;-)

    ReplyDelete
  5. Piękne zdobienie :) uwielbiam szarości, a połączenie ze srebrem, uważam za bardzo trafione :)

    ReplyDelete
  6. This is one of my favourite BPS stamping plates, it's full of beautiful patterns :-) Your manicure is so neat and lovely! :-)

    ReplyDelete
  7. niby takie proste zdobienie, a jak pięknie się prezentuje! :)

    ReplyDelete
  8. Piękny manicure chociaż kolory takie mało letnie :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie się prezentuje ;-) Mam nadzieję, że pozwolisz podpatrzeć kolory i kiedyś wypróbować podobne zdobienie ;-)

    ReplyDelete
  10. Lubię takie kolory, świetnie się z nimi czuję. Nie dla mnie słodki róż. Twoje mani mnie totalnie kupiło!

    ReplyDelete
  11. fajowsko się prezentuje mani :P i ten wzór kwiatowy :) och :)

    ReplyDelete
  12. Och cudownie! I jakie masz piękne paznokcie ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już nie :P Prawa ręka niestety nie była w tak dobrej kondycji jak lewa :<

      Delete
  13. odgapię kiedyś to mani ;p może z innym wzorem, ale odgapię ;p jest piękne <3

    ReplyDelete
  14. Świetnie ze sobą współgrają!
    Śliczne to zdobienie?

    ReplyDelete
  15. jestem mega fanką szarości i jestem zachwycona tym mani! <3

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.