Dream Catcher


Ostatnio oszalałam na punkcie blur effect i masowo zapełniam wzorniki przy okazji ćwicząc rękę.
Dziś propozycja niebiesko - fioletowa :)



Troszkę nie trafiłam z odcieniami fioletu, ale Ciiiii! ;)

Lodowy błękit to Hean 169, a fiolet pochodzi od Lovely nr 6. Biel Golden Rose Ice Chic nr 4.
Jeśli chodzi o paznokieć z akcentem, został on pokryty warstwą matowego top coat'u. Było to konieczne przy tworzeniu blur z pomocą farbek akwarelowych. Następnie pokryłam paznokieć warstwą lakieru bezbarwnego i czarną farbką akrylową namalowałam łapacz snów.
Całość ponownie pokryłam top coat'em.

Prawą rękę nieco oszukałam i zamiast ręcznie tworzyć zdobienie, odbiłam piórko czarnym lakierem do stempli przy pomocy przeźroczystego stempla :)





Z pewnością, jest to jedno z wielu zdobień tego typu jakie u mnie zobaczycie i mam cichą nadzieję, że wszystkie ( lub chociaż większość ) będą malowane ręcznie :)

Koniecznie dajcie znać w komentarzach czy podoba Wam się dzisiejszy manicure i czy już wypróbowaliście kolorowe transparentne "dymki" na waszych paznokciach ;)



Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Boskie mani. Totalnie moje kolory. Łapacz snów idealny <3

    ReplyDelete
  2. pięknie wglądają :) te kolory są cudowne ♥

    ReplyDelete
  3. genialnie wykonane! :) i Twoje pazurki takie idealne :)

    ReplyDelete
  4. Piękne połączenie kolorystyczne :) I moje ulubione zdobienie :)

    ReplyDelete
  5. cudowne... :) i tak perfekcyjnie zrobione :) bardzo podobają mi się efekty blur, ale u mnie na to jeszcze stanowczo za wcześnie :) na początku byłam pewna, że to naklejka! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blur jest bardzo łatwy! Nie musi być perfekcyjny a i tak dobrze wygląda. Farbki akwarelowe zrobią za Ciebie robotę 😉

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Piękne ;-) gdybyś nie napisała byłabym pewna ze piórko też namalowałas :-D

    ReplyDelete
  8. Wygląda bosko! A fiolet z Lovely mnie zauroczył :)

    ReplyDelete
  9. świetne połączenie kolorów :) bardzo podoba mi się ten efekt i ogólnie motyw łapacza snów, zwłaszcza tak perfekcyjnie wykonany jak twój :)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam motyw lapacza snów, kojarzy mi się z czymś takim egzotycznym :)

    ReplyDelete
  11. Wygląda genialnie, łapacz snów jest idealnie namalowany :) Robiłam już zdobienie tą metodą na meet beauty :)

    ReplyDelete
  12. Świetne mani! Aż mi się zachciało pokombinować coś w tym stylu :P jak w końcu zgapię to dam znać :) żeby nie było... :)

    ReplyDelete
  13. ja właśnie ostatnio zrobiłam paznokcie tą metodą, też z łapaczem snów i piórkami :) bardzo mi się podoba uzyskany efekt i niedługo muszę pomyśleć coś z innymi kolorami :D
    świetne mani ci wyszło!

    ReplyDelete
  14. powtórzę tylko co pisałam na IG - perfekcja i idealnie dobrane kolory <3

    ReplyDelete
  15. kocham, kocham, kocham ten motyw! *.* aż nabrałam chcicy na mój własny dreamcatcher ale nie mam czasu go zmalować. Dopiero po weekendzie! ;)

    ReplyDelete
  16. Piękneeee mani ♥ obłędne połączenie kolorów *_* zakochałam się ;)

    ReplyDelete
  17. Piękne! Nie wiem czemu, ale ja u siebie na paznokciach nie lubię fioletów , a u innych mi się podobają ;(

    ReplyDelete
  18. I like the combination of colours and I love the final effect! :-)

    ReplyDelete
  19. I am a fan of dream-catchers and I love the accent nail here!

    ReplyDelete
  20. bardzo lubię motyw łapaczy snów :P twój jest genialny i te lakier pod nim no coś fajneeeego :P

    ReplyDelete
  21. Genialne *.* Chciałaby mieć taki talent :) Obserwuje i zapraszam do mnie :) http://pinklips666.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  22. to mani jest perfekcyjne - pod względem kolorystyki ale też wzorków <3 łapacz snów i piórko na blur są dla mnie hitem <3

    ReplyDelete
  23. Wow! Pięknie to wygląda.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.