Mój pierwszy raz - Norweskie wzory

Wierzcie lub nie, nigdy wcześniej nie stworzyłam manicure z norweskim wzorem. Pomimo, że uwielbiam ten motyw na paznokciach ( i nie tylko! ) jakoś nigdy się za niego nie zabrałam.
Chyba przerażała mnie ilość detali jaką trzeba namalować, ratunkiem jednak okazały się naklejki wodne, choć pracy wcale nie było dużo mniej...


Muszę przyznać, że od dawna żadne moje manicure nie podobało mi się tak bardzo jak to. Ostatnio ciągle nachodzą mnie myśli nad sensem prowadzenia bloga i myślę, że to ma negatywny wpływ również na moje malowanie.. Taka pora roku widocznie :) Żałuję, iż nie udało mi się tego motywu namalować ręcznie, niestety nawet jak mam więcej czasu wolnego nie mam na to ochoty. 

Wykorzystanie naklejki wodnej z norweskim wzorem planowałam od dawna i teraz wręcz żałuję, że tak późno się za nie zabrałam, efekt końcowy przewyższył moje wyobrażenie - zdarzyło mi się to chyba pierwszy raz, Naklejania było co nie miara, na szczęście wszystko ładnie się przykleiło i nie miałam problemu z oderwaniem nadmiaru naklejki wystającego po za paznokieć.







Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii, czy tylko mi tak bardzo przypadł do gustu ten manicure. Lubicie norweskie / sweterkowe zdobienia?

A jeśli kogoś zainteresowały owe naklejki zapraszam można je zakupić tutaj.



 Pozdrawiam,

32 comments:

  1. Od razu jak zobaczyłam na instagramie zakochałam się w tym zdobieniu. Jest przepiękne! Podziwiam za cierpliwość do tak idealnego rozmieszczenia tego wszystkiego :)

    ReplyDelete
  2. Nie dziwię Ci się, że tak Ci się podoba :) Wygląda cudownie :)

    ReplyDelete
  3. pięknie! ♥ ja właśnie planuje w podobny sposób użyć płytki z bps, ciekawe co mi wyjdzie :P

    ReplyDelete
  4. super wyglądają te naklejki na Twoich pazurkach

    ReplyDelete
  5. boskie <3
    ja dzisiaj dostałam płytkę z norweskimi wzorami i jaram się nią jak nie wiem co :D

    ReplyDelete
  6. Norweskie wzory "chodzą" również za mną. Mam nawet płytkę MoYou z takimi wzorami. Jednak póki co odbicie ich tak by były prosto mnie przerasta:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam Twój ból, również mam problem z równym odbiciem wzorów przy których widać każdą nierówność :P

      Delete
  7. Powiem, że efekt wart zachodu, świetnie to wygląda :D

    ReplyDelete
  8. cuuuudnie!
    ja teraz produkuję norweskie wzory z płytek :D

    ReplyDelete
  9. Przepiękne pazurki, bardzo ładny jest ten motyw :)

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyszło! :) Bajecznie to wygląda <3

    ReplyDelete
  11. przede mna jest tydzień norweski w projekcie i jak pomyślę, że będę miala malowac recznie takie malunki to tez mi się nie chce :) chcialabym mieć wzór stemplowy żeby ładniej i szybciej poszło a tak okaze się co to będzie :)
    Twoje pazurki mi się podobaja i załuje że nie mam tego typu naklejek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi się marzy taka płytka, myślałam nad zakupem MoYou no ale jedna płyta plus wysyłka mi się nie widzi, już lepiej zaczekać i zobaczyć co Ania stworzy :P

      Delete
  12. Mam dokładnie ten sam arkusik z naklejkami, nie zdążyłam użyć zeszłej zimy (miałam zgluciały biały lakier), a teraz mnie ubiegłaś :) Ślicznie to wygląda, ażmam ochotę na taki sweter.

    ReplyDelete
  13. Swietnie to wyglada. Tez pkanuje tej zimy wzor norweski ale zamierzam zrobic go stemplami ale w dwoch kolorach.

    ReplyDelete
  14. efekt końcowy jest przegenialny!!! <3

    ReplyDelete
  15. bardzo lubię takie zdobienia, a Twoje jest wyjątkowo śliczne :)

    ReplyDelete
  16. Piękne! Musisz spróbować sama namalować kiedy przyjdą te lepsze dni ;-))

    ReplyDelete
  17. boskie są te naklejki i mnie też czekają na swoją kolej :D kocham zimę bo można nosić swetry i paznokcie z tymi motywami! <3 no i z reniferkami :D

    ReplyDelete
  18. Też mam te naklejki. Bardzo fajnie je połączyłaś.

    ReplyDelete
  19. uwielbiam wszelkie sweterki- i na paznokciach, i takie do noszenia.
    naklejki są zjawiskowe, nie można przejść obok nich obojętnie!

    ReplyDelete
  20. Wzorki same w sobie sa sliczne, ale zestawienie w nich czerwieni z fioletem juz mi sie nie podoba ;)

    ReplyDelete
  21. Ale to genialnie wygląda! Takie sweterek na pazurach ;D

    ReplyDelete
  22. Norweskie wzory są super :D świetne te naklejki:)

    ReplyDelete
  23. Genialne mani! pięknie wyglądają te naklejki. I choć naklejki wodne nie są moją ulubioną formą zdobienia, to sama bym takie chciała ;)

    ReplyDelete
  24. Norweskie wzorki są super, chociaż malowanie ich już mniej :D ale dobrze, że są naklejki :P

    ReplyDelete
  25. Ooo, u mnie właśnie czarno-biała wersja tych naklejek :> Kurka, w kolorze bardziej mi się podobają :D.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.