Wesołych Świąt

Moi drodzy chciałam Wam życzyć spokojnych i wesołych świąt spędzonych w rodzinnym gronie, oraz znalezienia pod choinką wielu lakierów ;)
Dziś zapraszam Was na moje Wigilijne manicure!



Mój pierwszy pomysł na Wigilijny manicure był bardzo elegancki, chciałam postawić na czerwień i srebrny stempel. Jak widać ta koncepcja kompletnie się zmieniła, początkowo planowałam zrobić cieniowanie przy pomocy dwóch widocznych tu kolorów, niestety okazało się to bardzo skomplikowane, postanowiłam finalnie na prostotę. Dla ciekawszego efektu dodałam na czerwień i zieleń jedną warstwę Holo Top'u B. a star, a całość wykończyłam śnieżynkami z płytki cheeky jumbo happy holidays ( wciąż nie dorobiłam się innego wzoru :P ).



Niestety na zdjęciach efekt holograficzny wyszedł bardzo słabo, no cóż trudno! Pokochałam go od pierwszego wyjrzenia a przyszedł do mnie nie dawno, bo w poniedziałek. Uwielbiam to jak wtapia się w lakier bazowy <3

Co sądzicie o takiej nieco szalonej wersji paznokci na Wigilię, moja rodzina ( a raczej rodzina mojego A. bo to z nią spędzam ten dzień ) jest bardzo wyrozumiała więc mi szaleć wolno, jak jest u Was?



 Pozdrawiam,

10 comments:

  1. śliczne zdobienie ;)
    wesołych świąt ;*

    ReplyDelete
  2. bardzo ładne pazurki, śnieżynki uwielbiam :)
    i Tobie również życzę zdrowych i wesołych świąt! :*

    ReplyDelete
  3. Nie ma bata, w tę zimę (?) robię śnieżynki! Wszyscy dookoła nimi kuszą i Ty też :-P
    Spokojnych i radosnych Świąt!

    ReplyDelete
  4. Świetne śnieżynki :)
    Wesołych świąt :)

    ReplyDelete
  5. Jak pięknie! Chociaż na Twoich paznokciach śnieg :D

    ReplyDelete
  6. Piękne pazurki :) Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  7. U mnie też głównie śnieżynki :) chyba wszyscy pazurkami chcą przywołać śnieg...a tu cisza :/ Twoje mani bardzo mi się podoba. Jest idealne :)

    ReplyDelete
  8. beautiful mani! Regards, Natasha

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.