Projekt SM Podsumowanie Tygodnia 3

Witam,
Tydzień za tygodniem mija nieubłaganie i znaleźliśmy się już na półmetku!
Dziś pora na 5 najlepszych prac w tygodniu 3 - eleganckie.




Bardzo mnie cieszy zróżnicowanie prac w tym tygodniu, tak jak sądziłam każda z Was nieco inaczej postrzega elegancję i właśnie to jest piękne :)
Bez zbędnej gadaniny przedstawiam Wam 5 prac które przypadły mi do gustu najbardziej.

Połączenie czerwieni i złota mi od razu przywodzi na myśl elegancję, a piękne stemplowe kwiatuszki urozmaicają cały manicure.

Połączenie kolorystyczne dość podobne do tego wyżej, ale jakże odmienne zdobienie. Bardzo spodobał mi się pomysł Sabi na half moon.

Po prostu piękne! Wiem, że nie wszystkim spodobał się pomysł na dodanie przez Inannę trójkątów na stemplowym wzorze, według mnie pasują idealnie - uwielbiam nieszablonowe pomysły :)

Elegancja bardzo często kojarzy się z prostotą i słusznie! Czasem im mniej tym lepiej ( choć u mnie z tym ciężko ^^ ) Spodobało mi się to proste matowe zdobienie z  błyszczącymi dodatkami.

No dobra troszkę się uparłam na tą czerwień! Propozycja Owidi po prostu wpadła mi w oko :)


Wszystkie prace z tego tygodnia możecie zobaczyć w zakładce Projekt Stemplowej Maniaczki

Pora na kolejny tydzień, tym razem stemplujemy w dwóch ( lub więcej ) kolorach. Chciałam zwrócić uwagę tutaj na jedną rzecz, chodzi o to by wzór odbity z płytki był w więcej niż jednym kolorze, a nie by pomalować paznokcie jednym kolorem a odbić drugim! Widziałam, że niestety pierwsza nadesłana praca nie jest odbita w dwóch kolorach a po prostu dwu kolorowa. Postaram się już jutro napisać post z inspiracjami aby wszyscy dokładnie mogli zobaczyć o co chodzi :)
Jeśli macie pytania, śmiało piszcie!



Pozdrawiam,


14 comments:

  1. Oj Inanna też bardzo mi się spodobała ♥

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za wyróżnienie :) a mnie bardziej spodobała się moja druga praca, sądziłam że ta czerwona jest raczej średnia i miałam jej wcale nie dodawać, a tu taka niespodzianka :)

    ReplyDelete
  3. Joasia i Innana mnie urzekły są rewelacyjne i pięknie dopracowane w każdym calu :D

    ReplyDelete
  4. Praca Inanny strasznie mi się spodobała! Miło mi niezmiernie, że moje mani również Cię urzekło :) Dziękuję za wyróżnienie.

    ReplyDelete
  5. Prace Mgiełki i Innany zdecydowanie najpiekniejsze☺ co do kolejnego tyg to przyznaje ze nie wiedzialam o co chodzi. Ale teraz juzwszystko jasne 😉

    ReplyDelete
  6. Przedostatnie urzeka swoją prostota, a pierwsze elegancją :)

    ReplyDelete
  7. Sabi najlepsze <333 no i fajnie, że wyjaśniłaś o co kaman w czwartym tygodniu bo nie byłam pewna co masz na myśli przez "dwukolorowe" ;p

    ReplyDelete
  8. Bardzo eleganckie. Ale wszytkie, wszystkie byly super - eleganckie :-)

    ReplyDelete
  9. Moj faworyt się nie dostał ale i tak trafiły tu świetne zdobienia :)

    ReplyDelete
  10. gratuluję dziewczyną i żałuję że cierpię ostatnio na ogromny brak czasu bo chętnie bym wzięła udział ;)

    ReplyDelete
  11. Wszystkie są cudowne, nie mogę się napatrzeć :D

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.