Color Club - Glitter Envy

Witam Was gorąco!
Dziś recenzja wraz z zdobieniem drugiego poprawiacza humoru od Color Club - Glitter Envy :)


Pierwszy raz ujrzałam ten lakier u Fall in nailLove... Po jej swatchach zakochałam się po uszy i wiedziałam, że prędzej czy później będzie mój. Jak się okazało czekałam z jego zakupem dość długo, post Tamit jest z sierpnia 2013r. ( klik ) Oj wytrwała jestem ^^

Maluje się nim bardzo przyjemnie, srebrne drobinki rozkładają się równomiernie. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy. Jedyne co mogłabym mu zarzucić to fakt iż w butelce srebrne drobinki mienią się w kolorach tęczy niestety na paznokciu tak się nie dzieje. Mimo tego sam lakier trafił do grona ulubieńców, cudny odcień zieleni do tego lekko neonowy, co jest widoczne szczególnie w zacienionych pomieszczeniach. Srebrne drobinki i tak robią swoje odbijając światło dzięki czemu nikt nie przejdzie obojętnie obok - z pewnością nie ja! :)





Tym razem nie wytrzymałam i postanowiłam dodać stemplowy wzór. Wybrałam pnącza z płytki VL-4 i odbiłam je czarnym konadem.



Lakier zakupiłam w Euro Fashion tak samo jak jego braciszka o którym pisałam w poprzednim poście. Jak widać ponownie powróciłam do zieleni i wciąż nie mam ich dosyć! Mam nadzieję, że Wy też ^^ Na szczęście moje paznokcie są w coraz to lepszej kondycji, tylko gdyby tak tego czasu było nieco więcej. Zaczynam coraz bardziej tęsknić za ręcznymi malunkami!



 Pozdrawiam,

19 comments:

  1. cudowne! ♥ czarne stemple wyglądają tutaj świetnie :D

    ReplyDelete
  2. Przepiękny!! Noramalnie można się zakochać :D a z tymi stemplami to już w ogóle bajka :D

    ReplyDelete
  3. Mi też on się marzy.. Piękny lakier..

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Ciebie to mam wrażenie, że płytki "zabierają" miejsce lakierom ^^

      Delete
  4. Cudny. A z czarnym stemplem istna rewelacja !

    ReplyDelete
  5. Przepiękny lakier! Soczysta zieleń:)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny lakier! Soczysta zieleń:)

    ReplyDelete
  7. Narobiłaś mi chęci na takiego poprawiacza humoru :) jest cudny ,no i te czarne stemple jeszcze dodają mu uroku :)

    ReplyDelete
  8. Ładny, pasuje Ci! :D i z tym roślinnym stemplem wygląda genialnie :)

    ReplyDelete
  9. o rany, ale cudo! nie znałam go wcześniej

    ReplyDelete
  10. Pierwszy raz widzę zielony lakier z brokatem. Niezły efekt. ;)

    ReplyDelete
  11. Super kolor, lubię takie żywe odcienie, a samo zdobienie byłoby super opcją na Dzień Św. Patryka w Irlandii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O tym samym pomyślałam ^^ Już widzę na nim koniczynki!

      Delete
    2. Też na ten pomysł wpadłam i pierwszy manicure wykonałam właśnie z koniczynkami. Niestety manicure nie przetrwał imprezy i jedyne zdjęcie jest na moim instagramie :)

      Delete
  12. Zieleń idealna na tę porę roku :)

    ReplyDelete
  13. Piękny kolor i świetny wzorek!!!

    ReplyDelete
  14. Piękny lakier. Te drobinki sprawiają, że nie mogę oderwać oka! Nie myślałam, że taki odcień zieleni może mi się aż tak spodobać. Delikatny stempel to super pomysł, motyw roślinny pasuje i nie zasłania zbyt dużo tła.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.