Saran wrap skittles flowers

Witam!
Dziś zapraszam Was na manicure wykonany jedną z moich ulubionych metod zdobienia paznokci - saran wrap! Będzie kolorowo i kwieciście :)


Wiosna dobiega ku końcowi, a wraz z nadejściem lata mnie nachodzi ochota na łączenie jak największej ilości kolorów ^^
Postanowiłam wykonać skittelsowe manicure w wersji saran wrap. Szybkie, proste i efektowne - czyli to co na brak czasu najlepsze. Jako bazy użyłam dwóch warstw bieli Life 01.
Następnie zaczynając od małego palca położyłam metodą saran wrap:
fiolet Colour Alike 517, 
niebieski Colour Alike Daleko do Sopotu?, 
żółty Colour Alike 165 oraz pomarańcz Colour Alike Mechaniczna Pomarańcza,
 zieleń Colour Alike 529
 a na kciuku My Secret Fruity Pink.
Na tym chciałam już zakończyć zdobienie, zmieniłam jednak zdanie w czasie porządkowania płytek. W oko wpadł mi kwiaty z płytki VL-4 od razu wiedziałam, że wpasują się idealnie!







Hitem wiosny u mnie były zielenie ( mam jeszcze jedną do pokazania ^^ ), a latem chyba postawię na wyraziste i kolorowe zestawienia. Jestem bardzo ciekawa jak podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja, lubicie zaszaleć, czy może jednak takie nagromadzenie kolorów to dla Was zbyt wiele?
Dajcie znać w komentarzach :)




Pozdrawiam,

41 comments:

  1. O jeny jakie śliczne! Bardzo wpasowuje się w mój gust, uwielbiam takie kolory! CA 165 to "Żar tropików" i to mój najukochańszy pomarańczowy, zresztą przed chwilą go używałam :) "Daleko do Sopotu" też uwielbiam <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah czasem irytuje mnie fakt iż nazwy są dodawane później przez co niektóre lakiery mam z numerkami bez nazw :<

      Delete
    2. Mam to samo.. Trochę szkoda, że ma się część bez nazw..

      Delete
  2. wyglądają cudownie,ale chyba nie byłabym w stanie ich sama zrobić ;/

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ojeju, jakie one urocze! Bardzo mi się podobają ♥

    ReplyDelete
  4. Ja tam uwielbiam szaleć z kolorami i jak dla mnie propozycja jest mega :) W ogóle widzę, że paznokcie na zdjęciu trochę dłuższe niż zwykle, mam nadzieję, że uda ci się utrzymać długość :)

    ReplyDelete
  5. Wspaniałe <3 jestem fanką kolorowych mani <3 I muszę mieć tą płytkę :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja marzę o VL 3 i 2 ale chwilowo nie mogę szaleć... a tu jeszcze nowa kolekcja CA się szykuje wrrr :D Może w lipcu się uda.. :)

      Delete
  6. Przepiękny wzór! Nie zasłonił tego cudnego tła, a tylko je podkreślił. Śliczne *.*

    ReplyDelete
  7. Ostatnio mam coraz więcej ochoty na kolory - twoje mani wpisuje się idealnie w moje bieżące potrzeby! Wyszło bardzo ładnie i energetycznie, colour alikowy paznokieć żółtopomarańczowy zawładnął mną w pełni. Chcę takie samo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah akurat ten środkowy to była walka o uratowanie efektu, dlatego dałam aż dwa kolory :)

      Delete
    2. Możesz tak częściej ratować efekt - baaaardzo skutecznie :)

      Delete
  8. Niesamowicie mi się to mani podoba! Kolory i saran wrap są boskie, a ten wzorek to wygląda jak naklejki w tej kompozycji. Wszystko jest tak idealnie wykonane!

    ReplyDelete
  9. są po prostu idealne! ♥ dawno żadne zdobienie nie zrobiło na mnie takiego wrażenia - świetna robota ;)

    ReplyDelete
  10. Właśnie ostatnio chodzi za mną saran wrap ;-) A zdobienie świetne :-D

    ReplyDelete
  11. przepiękne i kwieciste mani bardzo mi się podoba :D

    ReplyDelete
  12. Jakie śliczne! Bardzo mi się podobają takie kwiaty ;) mani idealnie trafia w mój gust ;) świetną masz tą płytkę;) chyba muszę też się w jakieś zaopatrzyć, bo widziałaś, że kompletnie nie mam czym stemplować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam, jak widać po moich zdobieniach sięgam po nią bardzo często :)

      Delete
  13. Ja uwielbiam takie zestawienia, dlatego to zdobienie baaardzo mi się podoba!!! :)

    ReplyDelete
  14. ale przepiękne, tak mi się podoba, że chętnie widziałabym identyczne zdobienie u siebie:))

    ReplyDelete
  15. Dobrze, że wpadła Ci ta płytka, bo ten wzór faktycznie pasuje tutaj idealnie! Cudownie wyglądają te pazurki ;)

    ReplyDelete
  16. Swietne, takie swieze i mocne zdobienie. Bardzo mi sie podoba

    ReplyDelete
  17. Jak to się stało, że do tej pory nie spróbowałam metody saran wrap? Efekt jest świetny! A zdobienie mega energetyczne i radosne :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem, ale myślę, że stworzyłabyś ciekawe połączenie kolorystyczne, zawsze masz świetne pomysły jeśli chodzi o tło pod stemple <3

      Delete
  18. Jakie śliczne, takie radosne, wiosenne kolorki <3

    ReplyDelete
  19. Genialnie Ci wyszło ! Tak pozytywnego, letniego, kolorowego i perfekcyjnie zmalowanego mani już dawno nie widziałam :)

    ReplyDelete
  20. Przepiękny jest ten mani! :) Nosiłabym! i super wyszły kolory w tle - tak nadzwyczajnie :)

    ReplyDelete
  21. przepiękne! nie mogę się napatrzeć :D

    ReplyDelete
  22. Fantastyczne, zwłaszcza te niebieskie :D

    ReplyDelete
  23. jeszcze nigdy nie próbowałam saran wrap i jak widać wiele straciłam ;) zdobienie przepiękne <3

    ReplyDelete
  24. kolorowe wesołe.. po prostu sliczne!

    ReplyDelete
  25. Próbowałam kiedyś saran ale mi nie wyszło ;/ Co to za duża płytka jest? Jest cudowna! :)) Całe mani wygląda świetnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Płytki VL sprzedawane są na aliexpress.com :) Polecam są świetnie i cena również nie najgorsza bo 8$ z darmową wysyłką :)

      Delete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.