Round and holo!

Słońce za oknem od paru dni nie znika ( po za nocami oczywiście ;) ), przez częste przebywanie w jego promieniach nabrałam ochoty na kompozycję z lakierem holograficznym! 


Jako bazę pod stemple postanowiłam wybrać Szarą Migotkę od Colour Alike. Początkowo chciałam użyć białego lakieru do stempli, ponieważ u MatMaji widziałam piękne zdobienie właśnie w takim połączeniu - klik. Jak widać finalnie zmieniłam zdanie, sięgnęłam po dwa niezastąpione lakiery Matte Velvet od Golden Rose czerwień numer 106 oraz fiolet 107 ( jeśli jeszcze ich nie polecałam do stempli, polecam teraz! ). Pomimo tego iż oba świetnie kryją przy tym zdobieniu szara migotka delikatnie prześwituje przez co sprawia, że wyglądają jakby również miały wykończenie holograficzne <3






Byłam zakochana w tym zdobieniu! Najbardziej cieszył fakt iż top coat nie przygasił efektu szarej migotki ( użyłam Sally Hansen Diamon Flash ). Myślę, że cały okres letni będę sięgać po lakiery holograficzne bardzo często, o ile pogoda nie przestanie rozpieszczać ^^

A Wam jak podoba się mój dzisiejszy manicure?



Pozdrawiam,

23 comments:

  1. świetnie połączenie, takie...hipnotyzujące :D

    ReplyDelete
  2. Super cuda ! ale błyszczące takie spiralki ładne :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyszły! Holo to zawsze dobry pomysł :)

    ReplyDelete
  4. super to wyszło! zwłaszcza ten efekt holo na matach :D

    ReplyDelete
  5. świetne połączenie ;) szara migotka wygląda tu uroczo ;)

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam takie holografczne mani :-)

    ReplyDelete
  7. jest pięknie! Szara Migotka to mój pierwszy lakier od Colorowo, więc mam do niej ogromny sentyment :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie był jednym z pierwszych ( przy pierwszym zamówieniu nie był dostępny w sklepie :< ), pierwszy był disco relaks czy jakoś tak ^^ również holoś :)

      Delete
  8. Pięknie to wygląda!!! I te kolory tak fajnie razem ze sobą wyglądają :)

    ReplyDelete
  9. Rzeczywiście prześwitujące GR wyglądają jakby same były holosiami :-D Fantastyczny efekt! No i samo zdobienie ;-)

    ReplyDelete
  10. Super zdobienie ! Holo na słoneczne lato to podstawa :)

    ReplyDelete
  11. Myślałam, że wzory tez są odbite holosiami, a tu niespodzianka ;) zwykłe lakiery tak ciekawie wyglądają ;) mam bardzo podobny lakier z Colour Alike : Sinner Lady i strasznie go lubię, ale już mi się kończy;( a tego nie lubię

    ReplyDelete
  12. Ciekawy, rzadko spotykany motyw :)

    ReplyDelete
  13. Łał, wyszło prześlicznie <3

    ReplyDelete
  14. Ależ to super wygląda! Szara Migotka jest świetnym tłem pod zdobienia, w dodatku jednym z moich pierwszych CA. Pięknie błyszczy spod twojego stemplowania, a wzór jest bardzo ciekawy.
    Muszę pomyśleć nad tymi GRkami, widziałam zieleń, na którą sama się nie zdecydowałam, ale namówiłam Pretty Nails by Kasia i ona ją wzięła :)
    Strasznie mi miło, że wspomniałaś moje zdobienie u siebie.

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.