Peacock feather

Dzisiaj będzie neonowo - pastelowo, manicure idealny na koniec lata do pięknej opalenizny :)



Niestety jak widać ja na dłoniach pięknej opalenizny się nie dorobiłam, ale mimo tego w kolorze lakieru Color Club Hot-Hot-Hot Pants się zakochałam. Do pełnego krycia potrzebował 3 warstw średniej grubości. Malowanie nim wymaga nieco skupienia i najlepiej wykonywać szybkie ruchy. Poprawianie i dodatkowe machnięcia pędzelkiem zazwyczaj kończą się smugami. Czasu schnięcia nie sprawdzałam od razu nałożyłam wysuszający top coat. 

Piękny pudrowy róż postanowiłam ozdobić pawimi piórkami z płytki BP - 75. Do tego celu użyłam fioletu Colour Alike B. a berry smoothie oraz pomarańczu Sally Hansen Insta Dri Snappy Sorbet. Całość ponownie wykończyłam top coat'em.






Pierwsze zdjęcie zostało wykonane w cieniu, pozostałe w słońcu.
I jak podoba Wam się taka wersja piórek pawia?



 Pozdrawiam,

29 comments:

  1. Bardzo mi się podoba motyw pawiego piórka na paznokciach. Sama nad nim rozmyslam, jednak najpierw muszę nauczyć się stemplować, bo dobry stempel mam od niespełna 4 dni ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko jest kwestią wprawy, życzę powodzenia oraz co najważniejsze dobrej zabawy! :)

      Delete
  2. Bardzo fajnie to skomponowałaś. Ja mam przygotowane zdobienie z tym stempelkiem, ale kompletnie jest jestem do niego przekonana.

    ReplyDelete
  3. Kocham ten motyw, więc jak najbardziej podoba mi się to zdobienie. Kolor bazowy też jest piękny, jest z serii tych kolorów, na które zawsze poluje, chociaż mam już ich sporo, poprostu nie umiem się oprzeć ;)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Niestety już parę dni temu złamał mi się jeden paznokieć i wszystkie poszły do ścięcia :( Cóż tyle dobrze, że zdjęcia pozostały :)

      Delete
  5. Super wyglądają, chociaż ja nie lubię właśnie takich 3 warstwowych co trzeba bardzo uważać :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też za takimi nie przepadam i myślę, że pomimo jego urody raczej rzadko będę po niego sięgać.

      Delete
  6. ładne są :)) chociaż 3 warstwy to sporo.

    ReplyDelete
  7. Mam tà płytkę.

    Świetne zdobienie!!!

    ReplyDelete
  8. Alez ci te piórka pęknie wyszły. Ja coś na ta płytkę nie mam pomysłu, chociaż jest świetna.

    ReplyDelete
  9. Mam słabość do pawich oczek na paznokciach, po prostu je uwielbiam :D Twoje zdobienie jest śliczne, kolor bazowy też, ale najbardziej jestem zachwycona kryciem tego sally użytego do stemplowania! Wow, wygląda lepiej niż niektóre mundo na fotach w necie O.o

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda ten SH jest cudowny, dość często go używam do stemplowania, faktycznie czasem bije na głowę lakiery stworzone do stemplowania :) Zamierzam popróbować innych z tej serii, szczególnie, że na allegro są bardzo tanie.

      Delete
    2. Muszę się do nich przymierzyć, bo rzeczywiście na allegro są za grosze!

      Delete
  10. Świetne mani :) Kolorek jak najbardziej mój :)

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł na ten wzorek, wygląda obłędnie! ;)

    ReplyDelete
  12. Kolor tego lakieru od Color Club jest świetny ;-)

    ReplyDelete
  13. ten kolor pod piórkami jest cudny :)

    ReplyDelete
  14. Ładne mani, pawie pióra wyglądają obłędnie na tym tle :)

    ReplyDelete
  15. Zdobienie bardzo ładne. Muszę sprawić sobie taką płytkę.

    ReplyDelete
  16. Pawie piórka ślicznie się prezentują :D

    ReplyDelete
  17. Szkoda,że lato się już kończy ;( narzekaliśmy na upały, ale jak sobie teraz pomyślę i zimie to brrrr ;( piórka wyglądają perfekcyjnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, już od paru lat zimy też za bardzo nie ma ;) I gdyby jej nie było za pewne radość z wiosny również byłaby mniejsza.

      Delete
  18. śliczności :) kolor bazowy jest ekstra ;) tak mi się podoba cała ta kolekcja CC, że tylko czekam aż trafi mi się jakaś okazja...i będę je miała <3

    ReplyDelete
  19. ładna płytka, zastanawiałam się nad jej kupnem ;) najbardziej podoba mi się baza ;)

    ReplyDelete
  20. boskie kolory! CC jest piękny i wzorek świetnie tu pasuje :)

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.